Haku
Viitteet 1-10 / 19
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma - Case: Kaunis Koti Wilhelmiina
(2019)
Opinnäytetyön aihe valikoitui opinnäytetyön kirjoittajan kiinnostuksesta sosiaalisessa mediassa markkinoimiseen ja halusta kehittää pienen paikallisen yrityksen markkinointia. Toimeksiantaja on oululainen sisustus- ja ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: CASE Urheilukauppa.eu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantaja Urheilukauppa.eu:lle käytännönläheinen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Suunnitelma keskittyi yrityksen käytössä oleviin markkinointikanaviin, jotka ovat yrityksen ...
Antellin brändimielikuvan kehittäminen Instagramissa
(2019)
Työn toimeksiantajana toimii Katri Antell Oy. Aiheen päätimme yhdessä toimeksiantajan kanssa meidän mielenkiinnon kohteitamme hyväksikäyttäen. Toimeksiantaja halusi kehittää heidän Instagram-markkinointiaan ja selvittää, ...
Järjestön sosiaalisen median viestinnän kehittäminen : Case Vanhempien Akatemia
(2019)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tiivis osa arkea myös suomalaisella järjestökentällä. Sen hyödyntämiseen liittyy silti yhä monia haasteita: viestinnän tekijöitä on liian vähän, aika ei tahdo riittää kanavien aktiiviseen ...
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma B2B -yritykselle
(2015)
Tämä työ laadittiin raahelaiselle B2B – yritykselle nimeltä Studio Panorama. Studio Panorama tarjoaa yrityksille mainospalveluja, tilasuunnittelua sekä visuaalisen markkinoinnin koulutusta. Työn tavoitteena oli laatia ...
Vaateverkkokaupan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on vasta toimintansa aloittaneen verkkokaupan markkinointiviestinnän kokonaiskehittäminen ja asiakasrekisterin kerääminen. Toimeksiantaja on liminkalainen naistenvaateliike Pikku-Riikka. ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Laulupelin ja sen markkinoinnin käyttäjälähtöinen kehittäminen
(2012)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii SingOn Oy, joka on audiovisuaalisia pelipalveluja tuottava yritys Oulussa. Toinen opinnäytetyön tekijöistä on ollut harjoittelussa kohdeyrityksessä ja tästä saatiin idea työn tekemiseen. ...