Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalinen media osana mediakasvatusta : miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median?
(2019)
Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää, miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median. Tätä varten tutkin, kuinka eri kehysten avulla sosiaalisesta mediasta pyritään luomaan ...
Vaikuttajamarkkinoinnin uhat ja mahdollisuudet
(2019)
Tässä tutkielmassa avataan vaikuttajamarkkinointia nyt jo tunnettuna ja jatkuvasti kasvavana markkinointikeinona. Oma harjoitteluni aikana syntynyt kiinnostus markkinointialaa kohtaan ja vaikuttajamarkkinoinnin ajankohtaisuus ...
Sisällöntuotanto ja markkinointi sosiaalisessa mediassa yritysten ja yhteisöjen näkökulmasta
(2011)
Tutkielma käsittää kolme asiakokonaisuutta. Sosiaalisen median palveluiden ja sen toimintojen esittely on tutkielman olennaisin osa. Siihen kuuluu yritys- ja yhteisökäyttäjälle suunnatut huomiot palveluiden käytöstä, ...