Haku
Viitteet 1-5 / 5
”Kyllä se ensimmäisellä kerralla pelotti” – Sepelvaltimoiden varjoainekuvauksen hoitopolku asiakkaan silmin
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Artikkeli käsittelee tutkimusta, jossa kuvattiin ja selvitettiin sepelvaltimoiden varjoainekuvauksen (koronaariangiografia) läpikäyneiden asiakkaiden kokemuksia heidän hoitopolustaan. Aineisto kerättiin pienryhmissä tai ...
Paljon palveluja käyttävät asiakkaat yhteispäivystyksessä. Asiakkaiden kokemuksia ja kehittämisehdotuksia
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla ja selvittää palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen Oulun seudun yhteispäivystyksessä (OSYP) paljon asioivien asiakkaiden profiileja, kokemuksia ja kehittämisehdotuksia OSYP:n palveluista ...
Asiakas- tai ihmislähtöisyys – tasavertaisuutta ja vastavuoroisuutta ammattilaisten ja palvelun käyttäjien kanssa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Nykyisin monet organisaatiot korostavat asiakaslähtöisyyttä toimintansa arvoperustana. Monet kansalliset ja alueelliset strategiat, ohjelmat ja uudistukset perustavat kehittämistyötään asiakaslähtöisyyteen. Meneillään ...
Opiskelijat voimavarana master-koulutuksen kehittämisessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Opiskelijalähtöisyydessä keskeistä on opiskelijoiden mahdollisuus toimia aktiivisina palautteen antajina ja toiminnan kehittäjinä. Näin heillä on mahdollisuus tuoda uusia näkökulmia koulutuksen suunnitteluun ja toteutukseen. ...
Ei-sydänperäinen rintakipu asettaa haasteita diagnostiikalle
(Suomen röntgenhoitajaliitto, 2017)