Haku
Viitteet 1-10 / 125
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda selkeä digitaalisen markkinointiviestinnän suunni-telma oulaistelaiselle ratsastuskoulu Ratsu-Ateljee Oy: lle. Yritys on perustettu vuonna 2007 ja se tarjoaa ratsastus- ja ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Urheilukauppa.eu CASE: Trampoliinien markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aihe tuli tekijöiden kiinnostuksesta digitaaliseen markkinointiin, sekä aiheen tarkempi rajaus trampoliinien markkinointiin tuli itse toimeksiantajalta. Opinnäytetyön toiminnallisuus oli tekijöiden ja yrittäjän ...
Pitopalvelu Maikkuli ky:n sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : somestrategia ja julkaisukalenteri
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Pitopalvelu Maikkuli ky, joka on vuonna 2018 perustettu kuhmolainen yritys. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda yritykselle julkaisukalenteri ja auttaa heitä sosiaalisen median ...
15-vuotiaiden nuorten kokemuksia sosiaalisen median yhteydestä sosiaaliseen osallistumiseen ja viestintään sosiaalisen median toimintaympäristössä: ''Että voi chatta med mina kompisar ja tsygäillä mitä muille kuuluu”
(2020)
Nuorille sosiaalinen vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa on välttämätöntä tasapainoisen kehityksen tukemiseksi. Sosiaalinen media mahdollistaa jatkuvan viestinnän ja vuorovaikutuksen ihmisten välillä, joka on vaikuttanut ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma - Case: Kaunis Koti Wilhelmiina
(2019)
Opinnäytetyön aihe valikoitui opinnäytetyön kirjoittajan kiinnostuksesta sosiaalisessa mediassa markkinoimiseen ja halusta kehittää pienen paikallisen yrityksen markkinointia. Toimeksiantaja on oululainen sisustus- ja ...