Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 192
Lähiesimiestyön haasteet vuorotyössä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä on perehdytty lähiesimiestyön haasteisiin vuorotyössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten lähiesimiestyö kohdeyrityksessä, Oulun yksikössä toimii ja miten sitä tulisi kehittää. Lähiesimiestyöhön ...
Sponsorointiyhteistyön kehittäminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan oululaista urheilumarkkinointia ja sponsorointiyhteistyötä, sekä sitä kuinka niitä voitaisiin kehittää. Yleisesti ottaen sponsorointia pidetään vielä kovin vanhanaikaisena ja oman mielenkiintomme ...
Itsensä arvostamisen hyve työntekijänäkökulmasta Osuuskauppa Arinassa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Osuuskauppa Arina. Arinan HR-osastolla on kehitteillä arinalaisille vielä lanseeraamaton hyve, itsensä arvostaminen. Arinassa hyveet kuvaavat toimintamalleja, joiden mukaista ...
Participatory orientation in maintaining organizational atmosphere
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
The purpose of this thesis was to gather information about the current orientation practices at Laavu Solutions Oy and their impact on the employees’ start at the new job. Additionally, the link between orientation and ...
Nuoren metsästäjän kuluttajaprofiili
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia alle 25-vuotiaiden nuorten metsästäjien ostopäätösprosessia ja siihen vaikuttavia tekijöitä sekä saada ylipäätään enemmän tietoa siitä, millainen on nuori metsästäjä. Työn ...
Instagramin hyödyntäminen Scupit Oy:n markkinoinnissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista on hyvä sisältö Instagramissa ja miten Instagramista luodaan oikeanlainen kanava yrityksen markkinointiin. Toimeksiantajana toimii Oululainen, kahden nuoren miehen ...
Unelmatehtaan klapiliiketoiminnan tuotteistaminen ja toimintakonseptin luominen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Työn tavoitteena on tutkia ja löytää vaihtoehtoja liiketoiminnan käynnistämiselle kunnallisessa osakeyhtiössä. Liiketoiminnan mahdolliseen käynnistämiseen liittyy reunaehtoja, jotka toimeksiantaja on määritellyt osakeyhtiön ...
Oppivelvollisuus ja oppilaan itsemääräämisoikeudet
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Lapsen etu ja oikeudet ovat kehittyneet vuosien saatossa ja nykyään niitä turvaavat useat lait ja sopimukset kansainväliselläkin tasolla. Yksi lasten oikeuksista on oikeus maksuttomaan opetukseen. Suomessa perusopetuksen ...
CASE: Elinkaarimallin toteutuminen oululaisessa ICT-alan yrityksessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön aiheena on tutkimus rahoituksen elinkaarimalliajattelun toteutumisesta oululaisessa tietokone- ja mobiiliohjelmistojen ja sovellusten valmistukseen ja suunnitteluun keskittyvässä yrityksessä. Toimeksiantajana ...
Developing marketing: Case hair salon Lumo
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Services marketing is a complex combination of different marketing strategies. Marketing something intangible can be challenging because of that nature. Digital era has brought many possibilities to marketing even for small ...