Haku
Viitteet 1-3 / 3
Marknadsföringskanaler i mikroföretag : Effektiva marknadsföringskanaler med låga kostnader
(2020)
Ett mikroföretag har troligtvis inte lika stor marknadsföringsbudget som ett större företag. Därför kan det vara svårt att marknadsföra sig och skapa synlighet bland de alla större företagen som har möjlighet att lägga mer ...
Marknadsföringsplan med fokus på Facebook som marknadsföringskanal
(2020)
I dagens läge är det en hård konkurrens på marknaden. Därför är marknadsföringsplan ett värdefullt verktyg för ett företag oavsett storlek och vilken typ av verksamhet som bedrivs. En välgjord marknadsföringsplan lyfter ...
Varumärkesutveckling och kundfokuserat innehåll som redskap för digital framgång
(2020)
Internet har ändrat på sättet vi kommunicerar och tar del av innehåll. Digitala och sociala medier har skapat en miljö där konsumenter ständigt engagerarar sig i varumärken och deras digitala innehåll. Detta examensarbete ...