Haku
Viitteet 1-6 / 6
Bli en fiskeinfluencer
(Sydvästkusten, 2020)
Analys och utveckling av Yaras marknadsföring samt kommunikation på sociala medier : Case: Yara
(2021)
Sociala medier står för en stor del av kommunikationen och informationsutbytet för både människor och företag i dagens samhälle. Det är viktigt för företagen att veta hur man fångar kundens intresse samtidigt som företaget ...
Ålands socialdemokraters visuella kommunikation på sociala medier nu och i framtiden.
(2023)
Detta examensarbete beskriver hur Ålands socialdemokrater (ÅSD) kan förbättra sin visuella kommunikation inför kommande kampanjer, särskilt på sociala medier. Med fokus på ÅSD:s första digitala kampanj inför valet den 15:e ...
Vårdnadshavares syn på tonåringens användning av sociala medier : En kvantitativ studie om vårnadshavarnas medvetenhet och dess påverkan om tonåringens användning av sociala medier
(2022)
Syftet med detta examensarbete är att undersöka vårdnadshavares medvetenhet kring tonåringens användning av sociala medier. Vet vårdnadshavarna vad tonåringen gör på sociala medier och vilka risker det kan medföra. ...
Positionering av Adeccos SoMe-annonser
(2022)
Att marknadsföra sig genom sociala medier har blivit allmänt bland företag i och med sociala mediers förmåga att snabbt sprida information åt utvalda målgrupper. Detta gäller även för rekryterings- och bemanningsföretag. ...
Influence with confidence: en kvalitativ studie för att vägleda framtida influencers att starta en karriär på sociala medier
(2022)
Syftet med denna studie är att ge vägledning kring hur man kan bygga upp en karriär som influencer på sociala medier, med stöd av åsikter ur ett sociala medieanvändar och uppdragsgivande perspektiv. Vidare beskrivet är ...