• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Menetelmiä kiertotalouden opettamiseen : opas ja työkalupakki

Mäkiö, Inka; Virta, Marketta (2019)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Makio_etal_Menetelmia_2019.pdf (3.686Mt)
Lataukset: 


Mäkiö, Inka
Virta, Marketta
Turun ammattikorkeakoulu
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019100731524

Lähdeviite:
Mäkiö I., Virta M., (2019). Menetelmiä kiertotalouden opettamiseen : opas ja työkalupakki. , Turun ammattikorkeakoulu.
Tiivistelmä
Opas on tuotettu osana Sitran rahoittamaa #kiertotalous – uutta yritysyhteistyötä ja pedagogiikkaa kiertotalouden moduuliopintojen edistämiseksi -hanketta. Hanke on osa suurempaa Sitran hankekokonaisuutta, jossa kehitetään kiertotalousopetusta kaikille koulutusasteille. Näitä hankkeita on ympäri Suomea. Tämän hankkeen päätoteuttajien, Turun ammattikorkeakoulun, Lahden ammattikorkeakoulun ja Tampereen ammattikorkeakoulun, kiertotalousopetuksessa jo useamman vuoden käytössä olevat opetusmenetelmät on kuvattu tässä oppaassa. Oppaan menetelmät on testattu kumppanikorkeakouluissa eli Savonia-ammattikorkeakoulussa, Oulun ammattikorkeakoulussa ja Vaasan ammattikorkeakoulussa.
Työkalupakkiin oppaan loppuun on koottu kaikkien mukana olleiden ammattikorkeakoulujen kehittämiä työkaluja menetelmien toteuttamiseen. Oppaassa esitellään ensin kaikkia menetelmiä kuvaavia yhteisiä asioita, kuten toimeksiannon hankkimista, projektivaihetta ja arviointia. Omaan tilanteeseen sopivan menetelmän valitsemisessa auttaa taulukko menetelmien eroista ja yhtäläisyyksistä. Tärkeintä jokaisessa menetelmässä on opiskelijan oppiminen ja projektityöskentely. Oppaan ohjeita voi vapaasti soveltaa omaan tarkoitukseen sopivaksi.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus