Haku
Viitteet 1-10 / 59
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen : ratkaisutietokannan merkitys palvelun laadulle ja tehokkuudelle
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakaspalveluprosessin tehokkuutta ja laatua kokoamalla asiakaspalvelun tarvitsema tietoaineisto kirjalliseen muotoon. Ratkaisutietokannan rakentaminen nähtiin tarkoituksenmukaisena ...
Päiväkirjaopinnäytetyö myyntineuvottelijana
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli seurata toimintatapoja myyntineuvottelijan tehtävissä sekä tuoda uusia näkökulmia työskentelyyn. Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena, jota kirjattiin aikavälillä 1.2.2020 – 3.5.2020. ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Asiakas- ja benchmarking-tutkimus ohjelmistotalon toiminnan kehittämisen tueksi : case Tammi Digital Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö koskee Tammi Digitalin toiminnan kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tammi Digital on Lahdessa toimiva ohjelmistotalo, jonka palveluihin kuuluu ohjelmistokehitys, verkkosivu- ja verkkokaupparatkaisut, ...
Kehittyminen asiakaspalvelijan työtehtävissä logistiikka-alalla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella logistiikka-alalla asiakaspalvelijan työtehtäviä ja niissä tapahtuvaa kehitystä. Työ toteutettiin päiväkirjamuotoisena opinnäytetyönä, jossa viikoittaisella raportoinnilla ja ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry:n sijaiskotien asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka tyytyväisiä sijaiskodit ovat olleet asiakassuhteeseen Kaakkois-Suomen eläinsuojeluyhdistys ry:n eli Kaseyn kanssa sekä sijaiskotiprosessin sujuvuuteen. Lisäksi haluttiin ...
Chat sales agents´ experience of their current state of well-being at work: Survey for Telia Corporate Customer Care Sales Agents
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia chat työntekijöiden kokemusta työhyvinvoinnista Telian Yritysasiakaspalvelun Lahden yksikössä. Kysely on tilattu Telian toimesta. Anonyymin kyselytutkimuksen avulla yksikkö saa tietoa ...
Päiväkirjaopinnäytetyö: Kehittyminen myyntineuvottelijan työtehtävissä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia myyntineuvottelijan työtehtäviä ja analysoida myyntityötä ja sen kehittymistä. Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ja raportointi tapahtui viikoittaisella tasolla kuvaamalla ...