Haku
Viitteet 1-10 / 1336
Henkilöstöhallinnon käsikirja : ADRA Finland säätiö rs
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä toimiva henkilöstöhallinnon käsikirja. Käsikirja tehtiin ADRA Finland säätiölle. Tarkoituksena oli luoda henkilöstöhallinnon käsikirja, joka sisältää kaikki keskeiset asiat työlainsäädännöstä ...
Sosiaalinen media B2B markkinoinnissa : Vaikuttaminen Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli avata suunnittelun merkitystä sosiaalisen median strategiassa ja tutkia, kannattaako yrityksen ottaa Instagramia käyttöön sosiaalisen median kanavana.
Opinnäytetyön teoriaosuus ...
Maatalouden sivujakeita hyödyntävien biokaasulaitosten kannattavuus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mistä maatalousbiomassoja käyttävien biokaasulaitosten kannattavuus koostuu. Työssä tarkasteltiin mitkä tekijät vaikuttivat kannattavuuteen normaalisti eniten.
Opinnäytetyön ...
Digitaalinenmarkkinointisuunnitelma : Case Väänälän Puutyö Ky
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty puusepän toimialan ikkunoita ja ovia valmistavalle Väänälän Puutyö Ky:lle. Tavoitteena oli tehdä facebook markkinointisuunnitelma Väänälän Puutyölle ja kehittää verkkosivuja.
Opinnäytetyön ...
Naisten arvopaperisijoittaminen
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin naisten arvopaperisijoittamista. Tarkoituksena oli selvittää, mikä saa naiset sijoittamaan arvopapereihin. Tämän lisäksi tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat sijoituskohteen ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Asiakassegmentointi sisältömarkkinoinnissa : Case: Etelä-Karjalan Osuuspankki
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Etelä-Karjalan Osuuspankille asiakassegmentit, joiden perusteella pankki voi luoda parempaa ja sitouttavampaa sisältöä tärkeimmille asiakkailleen.
Teoriaosuus käsittelee sisältömar ...
Tiedonantovelvollisuus autokaupassa : Automyyjän kuluttajansuojaosaamisen kehittäminen
(2020)
Hyvä kuluttajansuojaosaaminen on edellytys elinkeinonharjoittajan menestymiseen markkinoilla. Tiedonantovelvollisuuksilla on merkittävä rooli kuluttajalle, koska ne edellyttävät elinkeinonharjoittajan antamaan kaupanteon ...
Step-by-step plan to succeed for an artist entering Russian music market by using social media tools
(2020)
The purpose of this research was to develop a step-by-step guide which can help any individual or group of people in entering Russian music market and to get to the top of the industry by simply putting in work and taking ...
Business plan of a customization studio in Saint-Petersburg, Russia
(2020)
Strategic business planning is one of the most vital aspects for every organisation as far as it guides the whole team on which area to focus and what kind of decisions to make in order to achieve the desired goals and ...