Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 118
Pienten kulttuurimatkailukohteiden kehittäminen tarinallistamalla : Case Urajärven Kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä pohdittiin kulttuurimatkailua pienempien ja maaseudun alueen kohteiden näkökulmasta, esitellen esimerkkikohteena Urajärven Kartanon Asikkalasta. Työssä esiteltiin tarinallistaminen ...
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Asiakaskokemuksen huomiointi aluesuunnittelussa : Case: Salpausselän kisat
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää millaisia palveluita asiakas käyttää Salpausselän kisoihin osallistuessaan ja miten palvelut sijoittuvat asiakkaan palvelupolun varrelle. Tavoitteena on jatkossa pystyä ...
Customer Satisfaction Loft Family Hotel
(2020)
Customer satisfaction plays an important role in the hospitality business. In order to attract new customers and be unique in the market, it is necessary to be aware of what is the level of customer satisfaction the hotel ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Asiakas- ja benchmarking-tutkimus ohjelmistotalon toiminnan kehittämisen tueksi : case Tammi Digital Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö koskee Tammi Digitalin toiminnan kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tammi Digital on Lahdessa toimiva ohjelmistotalo, jonka palveluihin kuuluu ohjelmistokehitys, verkkosivu- ja verkkokaupparatkaisut, ...
Choices towards responsible tourism in the traveling content of students of LAB University of Applied Sciences
(2020)
The purpose of the research was to discover if the students of LAB University of Applied Sciences are making responsible choices when traveling. The main focus was on the traveling content. The research also introduces ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Vieraanvaraisen palvelukonseptin luominen yritykselle X
(2020)
Tutkimuksen aiheena oli vieraanvaraisuus majoitusliikkeissä. Tutkimuksella ei ollut ulkopuolista toimeksiantajaa, vaan sen tavoitteena oli luoda vieraanvarainen palvelukonsepti osaksi tutkijan, oman tulevan majoitusliikkeen, ...