Haku
Viitteet 1-10 / 14
KAUPAN ALAN DIGITALISAATIO JA MOBIILIMAKSAMINEN Case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2020)
Maailma on muuttumassa, ja teknologia luo lisää uudenlaisia tapoja nopeuttaa toimintoja arkisissa tilanteissa. Mobiilimaksaminen on yksi teknologian tuoma uusi mahdollisuus joustavampaan toimintaan.
Tutkimuksen tarkoituksena ...
Sosiaalisen median kanavakohtaiset suunnittelun ja sisällöntuotannon keinot osana brändin kirkastamista : case: Coppa eatery ja Amarillo Lahti
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisilla kanavakohtaisilla suunnitellun ja sisältömarkkinoinnin keinoilla ravintoloiden brändiä voidaan kirkastaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi haluttiin selvittää, millainen on ...
Digitaalisten työvälineiden sujuva käyttöönotto : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajayritys oli Päijät- ja Kanta-Hämeen alueella toimiva alueosuuskauppa Hämeenmaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten toimeksiantajayrityksessä voidaan tulevaisuudessa sujuvoittaa ...
Yritysvastuun ja vastuullisuusviestinnän merkitys asiakkaille : case: Osuuskauppa Hämeenmaan vastuullisuusviestintäkonsepti
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen merkitys yritysvastuulla sekä vastuullisuusviestinnällä on asiakkaille. Lisäksi tavoitteena oli tutkia aihetta tapauskohtaisesti toimeksiantajayrityksen osalta.
O ...
Nuorten näköinen perehdytysmateriaali TET-harjoittelijoille
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Osuuskauppa Hämeenmaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä nuorille suunnatun perehdytyspaketin tulisi sisältää, jotta se tukisi nuorten perehdytystä TET-harjoittelussa. ...
Internal crisis communication during the COVID-19 pandemic : case company : Hämeenmaa
(2022)
The purpose of the research is to analyse how efficient the internal crisis communication has been during the Covid-19 pandemic at case company Hämeenmaa and what kind of knowledge about crisis communication was gained by ...
Hakijakokemus ja työnantajakuva : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin Osuuskauppa Hämeenmaan ulkoisten hakijoiden hakijakokemusta ja työnantajakuvaa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hakijoiden mielestä onnistuneet osat sekä kehityskohteet toimeksiantajayrityksen ...
Esimiesviestinnän kehittäminen vähittäiskaupan henkilöstöpalavereissa
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella esimiesviestintää henkilöstöpalavereissa, päivittäistavarakaupan puolella, sekä kehittää jo olemassa olevia käytänteitä. Työ toteutettiin kyselytutkimuksella, jossa haastateltiin ...
Kehittämissuunnitelma urakehityksen välineenä MaRa-toimialalla : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin Osuuskauppa Hämeenmaan MaRa-toimialan kehittämissuunnitelman käyttöönoton onnistumista, vastaanottoa ja hyödyntämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää kehittämiskohteita ja saavutettuja ...
Mobiilisovelluksessa tarjottavat edut marketkaupassa : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on mobiilisovelluksessa tarjottavat edut marketkaupassa. Tavoitteena oli selvittää, millaisia mobiilietuja asiakkaat arvostavat S-mobiilisovelluksessa. Toimeksiantajayritys oli Osuuskauppa Hämeenmaa, ...