Haku
Viitteet 1-10 / 35
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen : ratkaisutietokannan merkitys palvelun laadulle ja tehokkuudelle
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakaspalveluprosessin tehokkuutta ja laatua kokoamalla asiakaspalvelun tarvitsema tietoaineisto kirjalliseen muotoon. Ratkaisutietokannan rakentaminen nähtiin tarkoituksenmukaisena ...
Päiväkirjaopinnäytetyö myyntineuvottelijana
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli seurata toimintatapoja myyntineuvottelijan tehtävissä sekä tuoda uusia näkökulmia työskentelyyn. Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena, jota kirjattiin aikavälillä 1.2.2020 – 3.5.2020. ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Kehittyminen asiakaspalvelijan työtehtävissä logistiikka-alalla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella logistiikka-alalla asiakaspalvelijan työtehtäviä ja niissä tapahtuvaa kehitystä. Työ toteutettiin päiväkirjamuotoisena opinnäytetyönä, jossa viikoittaisella raportoinnilla ja ...
Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry:n sijaiskotien asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka tyytyväisiä sijaiskodit ovat olleet asiakassuhteeseen Kaakkois-Suomen eläinsuojeluyhdistys ry:n eli Kaseyn kanssa sekä sijaiskotiprosessin sujuvuuteen. Lisäksi haluttiin ...
Chat sales agents´ experience of their current state of well-being at work: Survey for Telia Corporate Customer Care Sales Agents
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia chat työntekijöiden kokemusta työhyvinvoinnista Telian Yritysasiakaspalvelun Lahden yksikössä. Kysely on tilattu Telian toimesta. Anonyymin kyselytutkimuksen avulla yksikkö saa tietoa ...
Päiväkirjaopinnäytetyö: Kehittyminen myyntineuvottelijan työtehtävissä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia myyntineuvottelijan työtehtäviä ja analysoida myyntityötä ja sen kehittymistä. Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ja raportointi tapahtui viikoittaisella tasolla kuvaamalla ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
Datan hyödyntäminen johtamisen välineenä : Power BI-raportin luominen asiakaspalveluyksikön operatiiviselle seurannalle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle uudistettu yleisnäkymä asiakaspalveluyksikön palvelupyyntöjen seurantaa ja johtamista varten. Aikaisemmin raportointi tehtiin manuaalisesti, eikä se palvellut ...
Asiakaspalvelun manuaalisten työtehtävien kartoitus digitalisaatioasteen parantamiseksi
(2020)
Liikemaailma on jatkuvan muutoksen keskellä. Tulevaisuuteen on pakko panostaa, mikäli haluaa pysyä mukana kilpailussa. Käsite digitalisaatio on pyörinyt keskuudessamme jo vuosia, mutta silti hyvin harva tietää, mitä se ...