Haku
Viitteet 1-10 / 150
Pandemiatilanteen vaikutukset suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on COVID-19-pandemian vaikutukset merkittävien suomalaisten yritysten digitaaliseen markkinointiin sekä uusien työkalujen ja käyttäytymismallien pohtiminen yrityksiä varten seuraaviin vastaavanlaisiin ...
Uuden artistin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa uuden artistin sosiaalisen median käyttäytymistä ja kehittää sitä ammattimaisempaan suuntaan. Työssä tutkittiin uuden artistin tuottamaa sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma Latchback Gamesille
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona pelistudio Latchback Gamesille. Työn tavoitteena oli luoda selkeä ja helposti seurattava markkinointisuunnitelma. Työ sisältää teoria osuuden ja empiiriosuuden. Teoriaosuudessa käsitellään ...
Digitaalisen alustan hyödyntäminen sisältömarkkinoinnissa: Case Natura Viva
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Natura Vivan sisältömarkkinointia ja tehostaa uuden digitaalisen alustan käyttöä. Yrityksessä otettiin käyttöön Outdooractiven sisällönhallintajärjestelmä, johon tuotettiin osana ...
Markkinoinnin vuosikello Zäpp Oy:lle
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa luodaan pienelle suomalaiselle kulunvalvontaan ja -hallintaan erikoistuneelle teknologia-alan yritykselle markkinoinnin vuosikello. Vuosikellon avulla yritykselle ...
Digitaalinenmarkkinointisuunnitelma : Case Väänälän Puutyö Ky
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty puusepän toimialan ikkunoita ja ovia valmistavalle Väänälän Puutyö Ky:lle. Tavoitteena oli tehdä facebook markkinointisuunnitelma Väänälän Puutyölle ja kehittää verkkosivuja.
Opinnäytetyön ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Asiakassegmentointi sisältömarkkinoinnissa : Case: Etelä-Karjalan Osuuspankki
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Etelä-Karjalan Osuuspankille asiakassegmentit, joiden perusteella pankki voi luoda parempaa ja sitouttavampaa sisältöä tärkeimmille asiakkailleen.
Teoriaosuus käsittelee sisältömar ...
Tiedonantovelvollisuus autokaupassa : Automyyjän kuluttajansuojaosaamisen kehittäminen
(2020)
Hyvä kuluttajansuojaosaaminen on edellytys elinkeinonharjoittajan menestymiseen markkinoilla. Tiedonantovelvollisuuksilla on merkittävä rooli kuluttajalle, koska ne edellyttävät elinkeinonharjoittajan antamaan kaupanteon ...
Markkinointistrategia EKLU Ry:lle
(2020)
Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu Ry:lle eli EKLU:lle. EKLU on maakunnallinen hyvinvoinnin ja liikuntakasvatuksen toimija, jolla on pitkät perinteet urheilutapahtumien, ...