Haku
Viitteet 1-10 / 48
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen : ratkaisutietokannan merkitys palvelun laadulle ja tehokkuudelle
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakaspalveluprosessin tehokkuutta ja laatua kokoamalla asiakaspalvelun tarvitsema tietoaineisto kirjalliseen muotoon. Ratkaisutietokannan rakentaminen nähtiin tarkoituksenmukaisena ...
Tilaustenkäsittelyn prosessikuvaus : case study: toimitus La Réunioniin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda prosessikuvaus kohdeyritykselle, jotta tilaustenkäsittelyn prosessi sujuu ongelmitta tilauksen saapumisesta tilauksen toimitukseen asiakkaalle asti. Kohdeyrityksestä puuttuu ...
Erasmus+ opiskelijaliikkuvuusprosessin digitaalisen osuuden käyttöönotto : case HAMK Erasmus without paper
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli laatia suunnitelma Erasmus Without Paper-hankkeen työkalujen käyttöönotosta ja jalkauttamisesta HAMK International sekä HAMKin opinto-ohjaajien käyttöön. Suunnitelmassa otettiin huomioon ...
Tilaustenkäsittelyn kehittäminen : Case Sandvik Mining and Construction Oy Breakers Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tilaustenkäsittelyn kehittämistä. Toimeksiantajana toimi Sandvik Mining and Construction Oy Breakers Lahti, joka valmistaa ja myy
laitteita kaivos- ja rakennusteollisuudelle. Tavoitteena ...
Automaation hyödyntäminen hankinnasta maksuun -prosessissa : case: Lahden kaupunki
(2021)
Kuntatalouden yhä heikentyvä tila vaatii kuntia tekemään rakenteellisia uudistuksia pitkään jatkuneen tulo- ja menokehityksen epätasapainon korjaamiseksi. Lahden kaupunki on tarttunut tähän haasteeseen valmistelemalla ...
Varastonhallintaprosessi, sen kehittämisehdotukset ja vaikutukset varaston arvostamiseen
(2020)
Tämä opinnäytetyö oli laadullinen case-tutkimus yrityksen varastonhallintaprosessista, sen toimivuudesta, epäkohdista sekä mahdollisten muutoksien vaikutuksista yrityksen taloushallinnon suorittamaan varastonarvostamiseen. ...
Henkilöstöpalveluiden hankkeen vaikutukset palkanlaskennan prosessiin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa case-yrityksen palkanlaskennan prosessi ja yrityksessä meneillään olevan henkilöstöpalveluiden hankkeen vaikutukset tähän prosessiin.
Työn toteuttamiseen käytettiin case-yrityksen ...
Tekoälyn ja ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen HR-prosesseissa : Case Poliisihallitus
(2020)
Valtionhallinnon tuottavuustavoitteena on, että 10 vuoden kuluessa valtion HR-palvelut tuotetaan 20 % tehokkaammin kuin vuonna 2017. Säästövaikutuksen arvioidaan olevan noin 15,2 miljoonaa euroa. Poliisihallitukselle tehdyn ...
Ristiinopiskelun prosessi sujuvaksi opintohallinnon tietojärjestelmien vaihtumisen yhteydessä : case LUT-korkeakoulut
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää LUT-konsernin korkeakoulujen sisäisen ristiinopiskelun prosessia uusien opiskelijahallintojärjestelmien käyttöönoton yhteydessä ja kuvata ristiinopiskelun tavoiteprosessi Service ...
Palkanlaskennan käynnistysprosessin kehittäminen lean-ajattelua hyödyntäen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää palkanlaskennan käynnistysprosessia Yritys X:lla lean-ajattelua hyödyntäen. Prosessia pyrittiin kehittämään hukkia vähentämällä, ongelmakohtiin puuttumalla ja virtaustehokkuutta lisäämällä. ...