Haku
Viitteet 1-10 / 35
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
Kriisiviestintä poikkeustilanteessa : Pandemian vaikutukset henkilöstöpalvelualan yrityksen viestintään
(2020)
Koronaviruspandemia ajoi koko maailman kriisitilanteeseen keväällä 2020. Tässä tilanteessa kriisiviestinnän toteuttaminen oli välttämätöntä. Rajoitusten avulla pyrittiin ehkäisemään koronaviruksen leviämistä, mutta ne ...
Vastuullisuusviestinnän kehittäminen yrityksen digitaalisissa kanavissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli vastuullisuusviestinnän kehittäminen uudelle lastenvaatealan yritykselle, Ihana Clothing Oy:lle. Ihana Clothingille vastuullinen toiminta on yksi liiketoiminnan kulmakivistä. Työn tavoitteena ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...
Koronaviruksen vaikutukset pankin henkilöstöön
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin koronaviruksen vaikutuksia pankin henkilöstöön. Vaikutuksia tarkasteltiin kolmesta eri näkökulmasta: viestintä, jaksaminen ja muutokset työskentelytapoihin. Työn tarkoituksena oli kertoa mahdollisista ...
Andritz Oy:n KFT-divisioonan sisäisen viestinnän kehittäminen : Henkilöstön sitouttaminen Microsoft Teamsin ja Yammerin käyttöön
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sisäisen viestinnän kehittäminen Andritz Oy:n KFT-divisioonassa. Kyseinen divisioona oli jo aiemmin valinnut uusiksi sisäisen viestinnän kanavikseen Yammerin, digitaaliset infonäytöt sekä erityisesti ...
GoExpo tapahtuman sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : case: G4Fishing
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on GoExpo tapahtuman sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Työ on toiminnallinen ja toimeksiantajana toimi G4Fishing yrittäjä Teemu Himmanen.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa ...
Itsensä johtaminen etätyössä : Case operaattorialan asiantuntijatiimi
(2020)
Kehittämishanke suunnattiin operaattorialan asiantuntijatiimin etätyön kehittämiseen ja itsensä johtamiseen. Tavoitteena oli etätyömallin kehittäminen ja käyttöönotto asiantuntijatiimille, etätyöhön liittyvien esteiden ...
Digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelma : case BluePlan Oy
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä BluePlan Oy:n kanssa. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena ja sen tarkoitus on luoda digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelman. BluePlan Oy on koneturvallisuuteen erikoistunut ...