Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kassapalveluiden tehostaminen – aktiiviasiakkaat osaksi digipalveluja, Case: OP Päijät-Häme
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään Päijät-Hämeen Osuuspankin konttoreiden kassapalveluita ja pankissa asioivia asiakkaita. Työn tavoitteena oli saada toimeksiantajalle ajankohtaista tietoa koskien kohderyhmän käyttäytymistä. ...
Self-directedness at OP Päijät-Häme: how to enhance self-directedness?
(2020)
The purpose of the thesis is to provide information on how self-directedness can be enhanced in OP Päijät-Häme. Self-directedness and self-directed organizations have been discussed a lot during the recent years, and many ...
Etätyön tulevaisuus pankkimaailmassa : case: Päijät-Hämeen Osuuspankki
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin etätyön lisääntymisen vaikutusta työntekoon pankkimaailmassa. Tutkimuksessa tutkittiin etätyön vaikutuksia toimihenkilöiden työterveyteen, työmotivaatioon ja tehokkuuteen, jotta saadaan selville ...