Haku
Viitteet 1-6 / 6
Angus Steak & Winen lounaan kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Lappeenrannassa sijaitsevan ravintola Angus Steak & Winen asiakastyytyväisyyttä lounaan osalta. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä lounaan nykytilaan ...
Asiakaspalvelukoulutuksen suunnittelu ja toteutus : Case: Amarillo Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa kaksi asiakaspalvelukoulutusta Amarillo Lahden ravintolatyöntekijöille. Lahden Amarillo kuuluu valtakunnalliseen Suomen Osuuskauppojen omistamaan Amarillo-ravintolaketjuun ...
Henkilöstötyytyväisyyden vaikutus asiakaskokemukseen hotelli- ja majoitusliiketoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä henkilöstötyytyväisyyteen ja sen vaikutukseen asiakaskokemukseen sekä siihen vaikuttaviin tekijöihin hotelli- ja majoitusliiketoiminnassa. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina toimi ...
Erityisruokavalioita noudattavien asiakaskokemuksia Etelä-Karjalan ravintoloissa ja kahviloissa : erityisruokavalio-opas Holiday Club Saimaan käyttöön
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa tutkimus erityisruokavaliota noudattavien henkilöiden asiakaskokemuksista Etelä-Karjalan alueen ravintoloissa ja kahviloissa. Tutkimus toteutettiin kyselylomakkeen avulla, minkä ...
Hotel Katajanokan etätyöhuonepalvelun kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Hotel Katajanokan etätyöhuonepalvelua voidaan kehittää vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita. Tutkimuksessa selvitettiin, mitä etätyöhuoneen varusteita asiakkaat pitävät ...
Asiakaspalvelun kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella Espresso House Akseli -kahvilassa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Espresso House Akselin asiakaspalvelua hyödyntäen asiakastyytyväisyyskyselystä saatuja tuloksia.
Teoriaosassa selvitetään taustatietoa asiakaspalvelusta ja asiakkaan palvelukokemuksesta. ...