Haku
Viitteet 1-10 / 12
Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyynti vastaanotossa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hotelli Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyyntiä vastaanottotyössä. Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoa vastaanotossa tapahtuvasta lisämyynnistä, asiakkaiden ostopolusta ...
Hotel Leikarin oheispalveluiden kehittäminen
(2020)
Tässä opinnäytetyön tarkoituksena oli kehitellä ja ideoida oheispalveluja hotellipalveluita tarjoavalle yritykselle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli herättää ajatuksia yrityksessä mahdollisista oheispalveluista, joita ...
Kuinka ylläpitää kotimaanmatkailua majoitusliikkeissä Etelä-Karjalassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka majoitusliikkeet saavat kotimaisia asiakkaita nyt sekä jatkossa Etelä-Karjalassa. Opinnäytetyö on laadullinen ja se koos-tuu teoriaosuudesta, tutkimuksesta ja sen analysoinnista, ...
Suomalaisten naisten hotelli valinta kotimaassa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaiset naiset valitsevat hotellin kotimaasta ja mitkä tekijät vaikuttavat valintaan.
Teoriaosassa käydään läpi kuluttajan ostokäyttäytymistä sekä ostosprosessia. ...
Risky encounters in Helsinki’s reception work
(2022)
Receptionists in low-budget accommodation companies encounter dangerous situations at the hands of customers throughout the Helsinki area. Thus, the goal was to understand the types of abuse, harassment, and dangers that ...
Kehittyminen hotellin vastaanottotehtävissä : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2022)
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön aiheena oli kehittyminen hotellin vastaanoton tehtävissä. Tavoitteena oli tunnistaa omia vahvuuksia ja kehityskohtia vastuuta ottavana työntekijänä. Työn yhteistyökumppanina toimi työnantaja ...
Perehdytyskansio Scandic Lahti Cityyn
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Scandic Lahti City ja tuotoksena syntyi perehdytyskansio hotellin vastaanottoon, jossa ei ole aiemmin ollut järjestelmällistä perehdyttämistä eikä perehdytysmateriaalia. ...
Etätyöskentelyn haasteet majoitusalan esimiestyössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miksi majoitusalalla hyödynnetään esimiesten etätyöskentelyä vähäisessä määrin, mikä estää eri etätyömallien kehittymisen sekä mitä haasteita esimiehet kokevat heidän etätyöskentelyynsä ...
Matkailuyrityksen vastuullisuusviestintä sosiaalisessa mediassa : Break Sokos Hotel Tahko
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä Break Sokos Hotel Tahkon kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka toteuttaa yrityksen vastuullisuusviestintää asiakkaille sosiaalisessa mediassa ja tehdä sitä varten yritykselle ...
Staycation-paketin luominen Original Sokos Hotel Lappeelle
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella staycation-paketti Sokos Hotels-ketjuun kuuluvalle Original Sokos Hotel Lappeelle, sillä hotelli haluaa houkutella lisää paikallisia ...