Haku
Viitteet 1-10 / 26
Visibility and impact of the sober curiosity phenomenon in the bars of the South Karelia region
(2023)
Sober curious is a phenomenon that refers to an increased interest in avoiding or consuming less alcohol. The sober curious phenomenon can be considered a backlash against the traditional drinking and party culture, where ...
Factors affecting customer satisfaction: a case study at Biáng! : a Chinese restaurant in Helsinki
(2023)
This paper examines the role of customer satisfaction in restaurant settings with a specific application to the case study: Biáng! restaurant. The objectives were set to generate significant factors affecting the satisfaction ...
Quiet quitting : työelämäilmiö hotellielinkeinossa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, esiintyykö quiet quitting -ilmiötä suomalaisessa hotellikentässä ja kuinka yleistä sen esiintyminen on. Toisena tavoitteena oli selvittää miksi hotellityöntekijät alkavat harjoittaa ...
Tapahtuman vaikuttavuuden kehittäminen : case Bright Friday
(2023)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia ja havainnoida Bright Friday nimisen tapahtuman vaikuttavuutta. Millaisia vaikutuksia Bright Friday tapahtuma synnyttää kohdeyleisössään.
Teoriaosuus keskittyy vaikuttavuuteen ja ...
Marketing GastroBar Saimaa To Target Customers : increasing Brand Awareness
(2023)
The research at hand delves into the domain of brand awareness, examining its pivotal role in shaping consumer perceptions and facilitating long-term growth for businesses. Successful brands, often characterized by their ...
Ruoka-aineallergikon asiakaskokemuksen muodostuminen ravintolassa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee ruoka-aineallergioista kärsivien henkilöiden asiakaskokemuksen muodostumista Suomessa sijaitsevissa ravintoloissa. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä tietoa ruoka-aineallergioista ja tuoda allergikkojen ...
Sustainable Accommodations' Marketing Communication: Sokos Hotels Case
(2023)
Over the last years, sustainable tourism has gained significant attention. There are substantial effects of tourism on both the environment and society. The use of sustainable accommodation for ethical travel can lessen ...
Liiketoimintasuunnitelma aloittavalle kahvila-alan yrittäjälle : oheistuotteiden myynnin vaikutus kahvilatoimintaan
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin kahvilayrittämisen maailmaa keskittyen erityisesti liiketoimintasuunnitelman laatimiseen ja oheistuotteiden myynnin vaikutukseen kahvilatoiminnassa. Tutkimuksen keskeiset osa-alueet pohjautuivat ...
The awareness of the young generation in Helsinki region to vegan food towards the environment
(2023)
This thesis aims to find out the attitudes of young people about the impacts of their food selections and their level of awareness among the roles of vegan food to the environment. Because food has had tremendous impacts ...
Master class-konsepti GastroBar Saimaalle
(2023)
Työn tarkoituksena oli luoda mestarikurssin järjestäjille Master classin suorittamiseksi opas, johon on helppo soveltaa mitä tahansa aihetta ja sen seurauksena saada laadukas tuote.
Tämä työ kohdistettiin Master ...