Haku
Viitteet 1-10 / 12
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Asiakas- ja benchmarking-tutkimus ohjelmistotalon toiminnan kehittämisen tueksi : case Tammi Digital Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö koskee Tammi Digitalin toiminnan kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tammi Digital on Lahdessa toimiva ohjelmistotalo, jonka palveluihin kuuluu ohjelmistokehitys, verkkosivu- ja verkkokaupparatkaisut, ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Tapahtuman kansainvälinen markkinointi ja viestintä : Case SELL Student Games 2020
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia tapahtumamarkkinoinnin eri keinoja sekä pohtia niiden toimivuutta SELL Student Games 2020 -tapahtumanmarkkinoinnissa ja kansainvälisessä viestinnässä. Opinnäytetyö tehtiin tapahtumalle ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailuyritykselle : case: Univeräjä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailupalveluita tarjoavalle Univeräjälle, pohjautuen päätutkimuskysymykseen ”Miten hyvinvointimatkailualan pienyritys voi tehdä ...
Nonprofit-organisaation kesäteatterin markkinoinnin kehittäminen : Case Tirvan Nuorisoseura ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia nonprofit-organisaation, Tirvan Nuorisoseuran, kesäteatterin markkinointia. Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää, mitä tulisi huomioida nonprofit-kesäteatteritapahtuman ...
Sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : case: Vierumäki
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä toimeksiantajayritykselle Vierumäki Sports Oy:lle sosiaalisen median kehittämissuunnitelma. Kohdeyrityksen toiveena oli taulukkomuotoinen sosiaalisen median kalenteri, jonka avulla voidaan ...
Vaikuttajamarkkinointi Suomen matkailualalla
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia Suomen matkailualalla. Työssä tutkittiin, kuinka Suomen matkailualan yritykset voisivat hyödyntää vaikuttajamarkkinointia, kun kohderyhmänä on yli 50-vuotiaat. Lisäksi työssä ...