Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 22
Pienten kulttuurimatkailukohteiden kehittäminen tarinallistamalla : Case Urajärven Kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä pohdittiin kulttuurimatkailua pienempien ja maaseudun alueen kohteiden näkökulmasta, esitellen esimerkkikohteena Urajärven Kartanon Asikkalasta. Työssä esiteltiin tarinallistaminen ...
Selvitys matkustushalukkuudesta sekä yrityksen tunnettuudesta : case: Harriniva Hotels & Safaris
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää suomalaisten matkustushalukkuutta sekä tutkia Harriniva Hotels & Safaris tunnettuutta. Harriniva on perheyritys, joka omistaa viisi toimipistettä Tunturi-Lapissa. Harrinivan palveluihin ...
Palvelun kehittäminen asiakastutkimuksen avulla : case Mukkulan Kartano
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää, keitä ovat Mukkulan Kartanon kuluttaja-asiakkaat ja minkälaisia palveluja he Mukkulan Kartanolta haluavat. Tutkimusten avulla haettiin vastauksia kysymykseen, miten Mukkulan Kartano voi ...
Digitaalinen opas Helsingin puutarhakohteisiin
(2023)
Puutarhamatkailu on puistoihin ja puutarhoihin kohdistuva kulttuurimatkailun muoto. Kulttuurihistoriallisesti arvokkaat puutarhakohteet ovat maailmalla nousseet merkittäviksi kävijäkohteiksi. Kotimaisen puutarhamatkailun ...
Mikroyritystoiminnan kokeileva kehittäminen matkailun alalla : digitalisaation murros matkailussa
(2022)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin matkailua digitaalisuuden aikakaudella. Työssä selvitettiin minkälaisia mahdollisuuksia tulevaisuuden matkailussa on aloittelevan mikroyrittäjän silmissä Kuusamossa sekä Lapin alueella. ...
Vaikuttajamarkkinointi Suomen matkailualalla
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia Suomen matkailualalla. Työssä tutkittiin, kuinka Suomen matkailualan yritykset voisivat hyödyntää vaikuttajamarkkinointia, kun kohderyhmänä on yli 50-vuotiaat. Lisäksi työssä ...
Suomalaisten kiinnostus Etelä-Korean matkailua kohtaan
(2022)
Työn tarkoituksena oli hankkia tietoa suomalaisten motivaatiotekijöistä sekä kiinnostuksen kohteista Etelä-Korean matkailua kohtaan. Työn tavoite oli saada taustatietoja suomalaisista matkailijoista sekä saada analysoitua ...
Kehittämissuunnitelman toteutus matkailualan yritykselle : Green Key -sertifikaatti Lehmonkärjelle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämissuunnitelma matkailualan yritykselle. Työssä selvitettiin olisiko Lehmonkärjen lomakeskuksella mahdollisuutta hakea Green Key -ympäristösertifikaattia tämänhetkisten yritystoimien ...
Majoitusyrityksen liiketoimintasuunnitelma : Hotelli Lakka
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda liiketoimintasuunnitelma perustettavalle majoitusyritykselle, joka sijoittuu Rannikko-Suomeen. Liiketoimintasuunnitelma on laadittu tekijän omaa toimeenpanoa varten.
Opinnäyteyön ...
Media- ja PR-strategian luominen Visit Jyväskylä Regionille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää konkreettisia työelämälähtöisiä kehittämiskeinoja ja määritellä strategisia valintoja, joilla tulevaisuuden media- ja PR-työtä tehdään Visit Jyväskylä Regionissa. Visit Jyväskylä ...