Haku
Viitteet 1-10 / 17
Pienten kulttuurimatkailukohteiden kehittäminen tarinallistamalla : Case Urajärven Kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä pohdittiin kulttuurimatkailua pienempien ja maaseudun alueen kohteiden näkökulmasta, esitellen esimerkkikohteena Urajärven Kartanon Asikkalasta. Työssä esiteltiin tarinallistaminen ...
Vieraanvaraisen palvelukonseptin luominen yritykselle X
(2020)
Tutkimuksen aiheena oli vieraanvaraisuus majoitusliikkeissä. Tutkimuksella ei ollut ulkopuolista toimeksiantajaa, vaan sen tavoitteena oli luoda vieraanvarainen palvelukonsepti osaksi tutkijan, oman tulevan majoitusliikkeen, ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailuyritykselle : case: Univeräjä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailupalveluita tarjoavalle Univeräjälle, pohjautuen päätutkimuskysymykseen ”Miten hyvinvointimatkailualan pienyritys voi tehdä ...
Digitaalinen opas Helsingin puutarhakohteisiin
(2023)
Puutarhamatkailu on puistoihin ja puutarhoihin kohdistuva kulttuurimatkailun muoto. Kulttuurihistoriallisesti arvokkaat puutarhakohteet ovat maailmalla nousseet merkittäviksi kävijäkohteiksi. Kotimaisen puutarhamatkailun ...
Restonomiopiskelijoiden harjoitteluprosessin kehittäminen yritysten näkökulmasta : case: LAB-ammattikorkeakoulu
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää LAB-ammattikorkeakoulun restonomiopiskelijoiden harjoitteluprosessin toimivuutta yritysten näkökulmasta. Tavoitteena oli kerätä tietoa yritysten kokemuksista restonomiharjoittelijoista ...
Harjoittelu osana opintoja : näkemyksiä ja kehitysehdotuksia restonomiopiskelijoiden työharjoittelujaksolle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää LAB-ammattikorkeakoulun Lahden kampuksen restonomiopiskelijoiden harjoitteluprosessia ja -kokemusta eri osapuolten näkökulmista. Tutkimuksen avulla pyrittiin selvittämään opiskelijoiden ...
Mikroyritystoiminnan kokeileva kehittäminen matkailun alalla : digitalisaation murros matkailussa
(2022)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin matkailua digitaalisuuden aikakaudella. Työssä selvitettiin minkälaisia mahdollisuuksia tulevaisuuden matkailussa on aloittelevan mikroyrittäjän silmissä Kuusamossa sekä Lapin alueella. ...
Vaikuttajamarkkinointi Suomen matkailualalla
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia Suomen matkailualalla. Työssä tutkittiin, kuinka Suomen matkailualan yritykset voisivat hyödyntää vaikuttajamarkkinointia, kun kohderyhmänä on yli 50-vuotiaat. Lisäksi työssä ...
Kehittämissuunnitelman toteutus matkailualan yritykselle : Green Key -sertifikaatti Lehmonkärjelle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämissuunnitelma matkailualan yritykselle. Työssä selvitettiin olisiko Lehmonkärjen lomakeskuksella mahdollisuutta hakea Green Key -ympäristösertifikaattia tämänhetkisten yritystoimien ...
Media- ja PR-strategian luominen Visit Jyväskylä Regionille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää konkreettisia työelämälähtöisiä kehittämiskeinoja ja määritellä strategisia valintoja, joilla tulevaisuuden media- ja PR-työtä tehdään Visit Jyväskylä Regionissa. Visit Jyväskylä ...