Haku
Viitteet 1-3 / 3
Tapahtuman kansainvälinen markkinointi ja viestintä : Case SELL Student Games 2020
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia tapahtumamarkkinoinnin eri keinoja sekä pohtia niiden toimivuutta SELL Student Games 2020 -tapahtumanmarkkinoinnissa ja kansainvälisessä viestinnässä. Opinnäytetyö tehtiin tapahtumalle ...
Bränditutkimus LAB-ammattikorkeakoulusta : case: Alumnien metsä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia LAB-ammattikorkeakoulun brändiä ja Alumnien metsä -projektin vaikutusta siihen. Tutkimuksessa on ollut kaksi osaa. Ensimmäinen osa tutki Alumnien metsä -projektin lähtötilannetta ...
Yhdistyksen kestävän matkailun kehittämissuunnitelma: case Painovoima Ry
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona LAB-ammattikorkeakoulu Oy:n Leveämmät hartiat -hankkeelle. Työn tavoitteena oli luoda Painovoima Ry:lle kestävän matkailun kehittämissuunnitelma.
Työ pohjautuu Sustainable Travel ...