Haku
Viitteet 1-10 / 32
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Somemarkkinoinnin kehittäminen : case Itä-Hämeen Matkailuyhdistys
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Itä-Hämeen Matkailuyhdistyksen sosiaalisen median markkinointia orgaanisen näkyvyyden keinoin. Työ toteutettiin, koska toimeksiantajalla oli tarve kehittää sosiaalisen median toimintaansa ...
Selvitys matkustushalukkuudesta sekä yrityksen tunnettuudesta : case: Harriniva Hotels & Safaris
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää suomalaisten matkustushalukkuutta sekä tutkia Harriniva Hotels & Safaris tunnettuutta. Harriniva on perheyritys, joka omistaa viisi toimipistettä Tunturi-Lapissa. Harrinivan palveluihin ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailuyritykselle : case: Univeräjä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma hyvinvointimatkailupalveluita tarjoavalle Univeräjälle, pohjautuen päätutkimuskysymykseen ”Miten hyvinvointimatkailualan pienyritys voi tehdä ...
Developing sustainable marketing plan for plant-based products
(2021)
By developing a sustainable marketing strategy, the aim of this study was to raise awareness of plant-based alternatives to meat while also promoting sustainability and green values in the food industry, restaurant, and ...
Asiakastyytyväisyys
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa majoitusasiakkaiden tarpeita koskien majoitusta Lahden Forenomin huoneistohotellissa. Tutkimuksessa haluttiin selvittää kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat nykytilanteeseen ja sen ...
Jakeluverkoston kehittäminen : case: Kotigastronomi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää toimeksiantajayritykselle uusia vaihtoehtoja jakelun toteuttamiseen. Toimeksiantajana työssä oli lahtelainen taloustavaroiden vähittäiskaupan alalla toimiva yritys. Tarve työn taustalla ...
Risk management plan towards resilience for XpressEvents Ry : the case study of K-pop dance cover competitions
(2021)
The objective of the research is to build a suggested risk management plan for XpressEvents Ry. In general, the plan includes the approach method, and the tools necessary for the identification, assessment, and action ...
Kirjastojen asiakaslähtöinen palvelukehittäminen : case: Mäntyharjun kirjasto
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Mäntyharjun kunnankirjastolle, joka on uudistamassa palveluitaan. Tarkoituksena on, että kirjasto olisi tulevaisuudessa kuntalaisten kohtaamispaikka. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, ...