Haku
Viitteet 1-10 / 18
”Ystävällisesti kohdeltais ja otettais niinku asiallisesti aina” : toimintamalliehdotuksen luominen diabeetikon hoitotarvikejakeluun
(2020)
Tämän opinnäytetyön kohteena oli Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin eli Eksoten diabeetikoiden hoitotarvikejakelu avoterveydenhuollossa asiakas- ja hoitajanäkökulma huomioiden. Sosiaali- ja terveysministeriön mukaan ...
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen Salpausselän kuntoutussairaalan vuodeosastolla J21
(2020)
Kansalliset laatusuositukset korostavat asiakkaan itsemääräämisoikeutta, omatoimisuutta ja toimintakyvyn ylläpitämistä myös laitoshoidossa. Hoidon ja kuntoutuksen tavoitteita asetetaan asiakaslähtöisesti, jolloin suunnitelmaa ...
Kohti asiakaslähtöisiä palveluja : Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin neuvolatoiminnan kehittäminen
(2021)
Palvelujen kehittäminen asiakaslähtöisemmäksi edellyttää asiakkaiden tarpeiden selvittämistä ja asiakasymmärryksen lisäämistä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Eksoten äitiys- ja lastenneuvolapalveluita palvelumuotoilun ...
Kysytäänkö asiakkaan – minunkin mielipiteitä? : Asiakasraadit asiakasosallisuuden kehittäjinä kuntouttavassa työtoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella asiakkaiden osallisuuden kokemuksia Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin alueella ostopalveluna järjestettävässä kuntouttavassa työtoiminnassa sekä luoda kehittämisehdotuksia ...
Asiakasraatitoiminnan nykytila ja toiminnan mallintaminen Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä
(2020)
Tämän kehittämishankkeen aihe nousi Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän tarpeesta tutkia ja kehittää alueen asiakasraatitoimintaa. Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä haluttiin selvittää asiakasraadin nykytilaa ja toiminnan ...
Asiakaslähtöistä kuntoutusta kotiin: Kotiin vietävien palveluiden palvelukonseptin asiakaslähtöinen tuotteistaminen fysioterapian ja kotihoidon yhteistoiminnalle
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin työelämälähtöisenä kehittämishankkeena. Kehittämishankkeen tarkoituksena oli vahvistaa Stella Kotipalvelut Oy:n Lahden kotihoidon ja Stella Fysioterapian yhteistyötä, parantaa tuotteistamisen ...
Toimintamallin luominen kotihoidon asiakkaan väliarviointiin
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitys on kasvanut kotihoidon asiakasmäärän lisääntymisen myötä. Asiakasymmärryksen parantaminen oli keskeinen teema kehittämishankkeessa, jonka tarkoitus oli yhtenäistää asiakkaalle tehtävää arviointia. ...
Ihminen ensin : kohtaamisella on väliä
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Eksoten perhe- ja sosiaalipalvelujen vastuualueella. Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, mikä on merkityksellistä asiakkaalle kohtaamisessa ja kuinka johtamisella voidaan vaikuttaa Eksotessa ihmisläheisen ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kotihoidon työntekijöiden asiakasymmärryksen kehittämisessä
(2022)
Tämä ylempi-AMK-opinnäytetyö toteutettiin laadullisena soveltavana tutkimuksena Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän KOHTI-hankkeelle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää virtuaalitodellisuuden soveltavuutta ja hyödynnettävyyttä ...
Asiakasraatimallin kehittäminen SPR Veripalvelulle
(2021)
Tämä kehittämishanke toteutettiin SPR Veripalvelulle ja tarkoituksena oli luoda yritykselle oma asiakasraatimalli. Asiakasraatitoiminnan avulla kohdeorganisaatio voisi jatkossa lisätä asiakkaiden osallisuutta verenluovut ...