Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen Salpausselän kuntoutussairaalan vuodeosastolla J21
(2020)
Kansalliset laatusuositukset korostavat asiakkaan itsemääräämisoikeutta, omatoimisuutta ja toimintakyvyn ylläpitämistä myös laitoshoidossa. Hoidon ja kuntoutuksen tavoitteita asetetaan asiakaslähtöisesti, jolloin suunnitelmaa ...
Kotihoidon palvelusetelituottajien ohjaus ja valvonta Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä
(2021)
Väestön ikääntyminen ja valtakunnallinen palvelurakennemuutos, joka korostaa kotiin vietävien palveluiden ensisijaisuutta, asettavat haasteita kunnille ja kuntayhtymille järjestää tarvittavat palvelut. Päijät-Hämeen ...
Lääkkeenmääräämisoikeussairaanhoitajien työnkuvan kehittäminen
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämishankkeen tarkoituksena oli kehittää ja yhdenmukaistaa lääkkeenmääräämisoikeussairaanhoitajien työnkuvaa organisaatiolähtöisesti. Tavoitteena oli luoda yhtenevä työnkuva Päijät-Hämeen ...
Asiakasraatitoiminnan nykytila ja toiminnan mallintaminen Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä
(2020)
Tämän kehittämishankkeen aihe nousi Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän tarpeesta tutkia ja kehittää alueen asiakasraatitoimintaa. Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymässä haluttiin selvittää asiakasraadin nykytilaa ja toiminnan ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kotihoidon työntekijöiden asiakasymmärryksen kehittämisessä
(2022)
Tämä ylempi-AMK-opinnäytetyö toteutettiin laadullisena soveltavana tutkimuksena Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän KOHTI-hankkeelle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää virtuaalitodellisuuden soveltavuutta ja hyödynnettävyyttä ...
Uusien esihenkilöiden perehdytys Päijät-Hämeen keskussairaalassa
(2021)
Perehdytys on organisaatiolle tärkeä ja kallis prosessi, jolla varmistetaan työn oppiminen ja työyhteisöön sopeutuminen. Laadukkaasti toteutettuna se on hyvä kilpailuetu. Uudet esihenkilöt vaativat tukea ja ohjausta ...