Haku
Viitteet 1-4 / 4
Animaatio koulutusympäristössä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan animaation historiaa. Työssä käydään läpi animaation keskeisimmät teknologiaharppaukset, mukaan lukien liikkeenkaappauksen ja tietokoneanimaation. Opinnäytetyössä käydään läpi oppimisen ja koulutuksen ...
3D-hahmoanimaation luominen Blender-ohjelmalla
(2021)
Opinnäytetyössäni käsittelen, miten toteuttaa 3D ympäristössä hahmoanimaatiota. Käsittelen animaation työvaiheita ja esitän asioita, joita animoidessa kannattaa ottaa huomioon. Olen havainnollistanut työvaiheiden tekoprosessia ...
Lyhytelokuvan jälkikäsittely ja 3D grafiikan tuotanto
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on lyhytelokuvan digitaalisessa jälkikäsittelyprosessissa tuotetut visuaaliset efektit ja niiden kompositointi. Työn lopullisena tuotoksena tuli noin 5 minuutin pituinen toimintakohtaus, joka sisältää ...
Eläinten piirteet pelissä : hahmolähtöistä pikselianimointia demovideoon
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli hahmo- ja animaatiosuunnittelu sekä toteutus RPG- tyyliseen pikselipeli demoon. Tarkoituksena oli luoda piirtämällä digitaalisesti pelissä pelattavia hahmoja, joiden ulkonäkö ja liikkeet ...