Haku
Viitteet 1-3 / 3
3D-hahmoanimaation luominen Blender-ohjelmalla
(2021)
Opinnäytetyössäni käsittelen, miten toteuttaa 3D ympäristössä hahmoanimaatiota. Käsittelen animaation työvaiheita ja esitän asioita, joita animoidessa kannattaa ottaa huomioon. Olen havainnollistanut työvaiheiden tekoprosessia ...
Lyhytelokuvan jälkikäsittely ja 3D grafiikan tuotanto
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on lyhytelokuvan digitaalisessa jälkikäsittelyprosessissa tuotetut visuaaliset efektit ja niiden kompositointi. Työn lopullisena tuotoksena tuli noin 5 minuutin pituinen toimintakohtaus, joka sisältää ...
Kryptotaidetta : digitaalisen taiteen tulevaisuus?
(2021)
Opinnäytetyökseni tein 6 animoitua taideteosta inspiroituneena kryptotaiteessa tyypillisistä teemoista ja piirteistä. Kirjallisessa osuudessa tutkin kryptotaiteen, lohkoketjujen ja NFTeiden toiminnallisuuksia sekä miten ...