Haku
Viitteet 1-9 / 9
Realistisen 3D-peliympäristön luominen
(2021)
Työn tavoitteena oli tutkia 3D-ympäristöjä ja niiden realistisuutta. Asiat, mitkä tekevät ympäristöistä realistisen näköisen olivat keskeinen osa tutkimusta, sillä saatua tietoa pystyttiin käyttämään case-osuudessa. ...
Vision for 2050 megacity law enforcement
(2020)
This is a broad project that aims to visualize the function of your everyday police officers in a future megacity. Everything I design will serve the purpose of creating a unique, yet believable scenario that is suitable ...
Tyylitellyt, käsin maalatut tekstuurit osana Unity peliprojektin Toon-shaderiä
(2021)
Tulen käsittelemään kahden 3D-mallin tyyliteltyjä, käsinmaalattuja tekstuureja ja näiden luomista, joiden tarkoitus oli tukea Unity-pelimoottorin Toon Shaderia. Nämä mallit edustavat kahta eri työtapaa, Jey -mallilla ei ...
Pöytäroolipelistriimin brändäys : matka ideasta striimauksen aloittamiseen
(2022)
Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin pöytäroolipelistriimin brändäys ja esimerkkistriimi. Vastaavanlaista opinnäytetyötä ei ole aiemmin tehty, jonka vuoksi aihe koettiin hyödylliseksi pöytäroolipelien kehityksen ...
Hauntings of the Heather fields : roolipelitarinan rakentaminen
(2022)
Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin pöytäroolipeliseikkailu käyttäen Dungeons and Dragons (D&D) 5E säännöstöä.
Raportissa käytiin läpi tiivistetysti D&Dn historiaa sekä pelin perustoimintaperiaatteita. Lisäksi ...
Päiväkirjaopinnäytetyö : mobiilipelin UI/UX-suunnittelu ja toteuttaminen Unitylla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää toimeksiantajan mobiilipelin käyttöliittymää ja käyttökokemusta. Suunnitelmat toteutettiin käyttäen Unity-pelimoottoria ja toimeksiantajan ohjelmistokehystä HDN Frameworkia C#-ohjelmo ...
Lyhytelokuvan tuotantoprosessi tuottaja ja ohjaajan näkökulmasta
(2023)
Opinnäytetyö on lyhytelokuva, joka on kuvattu virtuaali pelissä nimeltä vrchat käyttäen virtuaali kameraa.
Työ on henkilökohtainen projekti ja tavoitteena on saada lyhytelokuva kuvattua ja löydettävä onko tällainen ...
Konseptitaiteen tuottaminen post-apokalyptiseen seikkailupeliin
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää, miten konseptikuvitusta voi käyttää esittämään maailmanrakennusta post-apokalyptisen seikkailupelin genren raameissa. Seikkailupelikonseptiin toteutettiin neljä avaintaidekuvaa, joissa ...
Osallistavan pelisuunnittelutyökalun muotoilu
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli helpottaa pelaajien osallistamista pelisuunnittelu prosessiin. Tarkoituksena oli luoda konsepti, joka luo pelaajien osallistamisesta helppoa ja nopeaa pelinkehittäjälle. Opinnäytetyö alkoi etsimällä ...