Haku
Viitteet 1-9 / 9
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Etninen monimuotoisuus suomalaisessa työyhteisössä ja sen yhteys kansantalouteen
(2020)
Etninen monimuotoisuus työyhteisössä on ajankohtainen ja kovasti puhuttava aihe maailmanlaajuisesti. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten suomalaisessa työyhteisössä etnistä monimuotoisuutta hyödynnetään ja missä ...
Verkkokaupan sisällöntuotto Magento-julkaisualustalla : case: TMT. Malinen Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä toimeksiantajalle sisältö uuteen verkkokauppaan. Tavoitteena oli myös verrata vanhaa ja uutta verkkokauppaa sisällöltä sekä julkaisualustojen kannalta. Teoriaosuudessa perehdytään siihen, ...
Strategisella muotoiluosaamisella kilpailuetua muuttuvaan maailmaan : asiakasnäkökulman kartoitus Design Forum Finlandin muotoiluvalmennusten kehittämiseksi
(2021)
Kansainväliset tutkimukset osoittavat, että muotoilun strateginen käyttö auttaa yrityksiä menestymään paremmin globaalissa kilpailussa. Siitä huolimatta suurin osa yrityksiä ei hyödynnä muotoilun menetelmiä liiketoiminnassaan. ...
Kiertotalousyrityksen ilmastovaikutusten laskenta : case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2021)
Yritykset ovat kasvavassa määrin ottaneet ilmastonmuutoksen torjunnan osaksi vastuullisuustyötään. Ilmastovaikutusten todentamiseksi hiilijalanjälkilaskenta on noussut keskeiseen rooliin. Pelkkä hiilijalanjäljen laskeminen ...
Yritys kaupungin asiakkaana : Heinolan kaupungin keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ja yritysten asiakaskokemuksen kehittäminen
(2023)
Muotoiluosaamisen hyödyntäminen julkisella sektorilla on kasvanut ja myös organisaatioissa palvelukehitys on siirtynyt tuotelähtöisestä asiakaslähtöiseksi. Opinnäytetyön aiheena oli keskeisten elinvoimapalveluiden kuvaaminen ...
Due diligence yrityskaupan onnistumisessa : pienet ja keskisuuret yritykset
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin due diligence -tarkastuksen toteuttamista pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia due diligence -tarkastuksen merkittävyyttä yrityskauppaprosessissa pienissä ...
Tilasuunnittelutoimiston palvelustrategian muotoilu yritysfuusiossa
(2023)
Opinnäytetyössä käsitellään Pinto Design ja Sisu Interior yrityksien fuusiossa syntyvää uutta liiketoimintaa ja palvelustrategiaa. Työn tavoitteena on kehittää uusi palvelustrategia uudistuvalle Pintolle. Työ tarkoitus on ...
Muutto- ja vuositarkastuksien kehittäminen : vuokra-asuntomarkkinoille toimiva palvelu
(2024)
Tässä opintonäytetyössä selvitettiin vuokra-asuntojen muutto- ja vuositarkastuksien parantamistarpeita. Lisäksi selvitettiin muutto – ja vuositarkastuksia tarjoavia yrityksiä. Selvitettiin myös, oliko kenelläkään käytössä ...