Haku
Viitteet 1-10 / 15
Elämää koronan varjossa : etätyön vaikutukset työntekijöiden motivaatioon ja hyvinvointiin
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin koronan seurauksena yleistyneen etätyön vaikutuksia työntekijöiden motivaatioon ja hyvinvointiin.
Opinnäytetyön teoriaosassa paneuduttiin Suomen koronatilanteeseen ja niihin rajoituksiin, joita ...
Lead nurturing at Company X
(2020)
As the impact of digitalization is considerable in vast amount of industries globally, banking sector in Finland is not an exception. Furthermore, recent COVID-19 pandemic has intensified the impact in some cases. Companies ...
Markkinointiviestinnän tehostaminen ja automatisointi tekoälypohjaisilla palveluilla : case: Suomen Raamattuopiston Säätiö sr
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Suomen Raamattuopiston Säätiö (SROS). Tavoitteena oli tekoälyavusteisen data-analyysin avulla hahmottaa kokonaiskuva SROS:n digitaalisen markkinointiviestinnän kehitystyön lähtötasosta ...
Operaattorimaksutavan kehitystarpeiden kartoittaminen loppukäyttäjätutkimuksella : case Telia Company
(2021)
Tämän opinnäytetyön on tilannut Telia konsernin Maksu palveluna -yksikkö, joka keskittyy konsernin maksupalveluliiketoiminnan kehittämiseen. Työn tavoitteena on selvittää käyttäjätutkimuksen avulla, operaattorin maksutapojen ...
ESG-sääntelyn vaikutukset sijoitusneuvontaan : sijoitustuotteista annettavat tiedot
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ESG-sääntelyn vaikutuksia sijoitusneuvontaan, sekä mitä tietoja vastuullisuudessa tulee siinä antaa. Vastuullinen sijoittaminen on kasvava teema, johon liittyvä sääntely lisääntyy ...
Study of consumer behavior : case of Glostars : how a company can benefit from consumer research
(2021)
The objective of the study was to conduct consumer research among users of the case company. Research aims to identify what influence consumer behaviour has on marketing activities and how to use the consumer research to ...
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisessa mediassa kahden kuukauden ajanjaksolla : aerosoli- ja maalivalmistajalle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja yrityksen sosiaalisen median tilejä, sekä edistää brändin tunnettuutta. Toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnista oli uupunut autenttisuus ...
Scorecard for X Unit Needs : case company XXX
(2020)
This study focuses on finding what kind of a scorecard would be beneficial for a recycling company. The purpose of this study is to answer the question “What kind of a scorecard does the X –unit need to serve and support ...
Trading with technical analysis
(2022)
Aim of the thesis was to research theories and mechanics behind trading and how to gain an edge in the markets to have probabilities in favour of the trader and for the trader to be profitable.
The research was done by ...
Henkilöstöjohtaminen monikauppiasmallissa resurssiperustaisen teorian näkökulmasta
(2022)
Tämän tutkimuksen tarkoitus oli tutkia monikauppiaan henkilöstöjohtamista resurssiperusteisen teorian näkökulmasta. Perinteisestä kauppiasmallista poikkeava monikauppiasmalli ja monikauppiaan henkilöstön johtaminen olivat ...