Haku
Viitteet 1-3 / 3
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisessa mediassa kahden kuukauden ajanjaksolla : aerosoli- ja maalivalmistajalle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja yrityksen sosiaalisen median tilejä, sekä edistää brändin tunnettuutta. Toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnista oli uupunut autenttisuus ...
Tapahtuma-alan yrityksen brändiopas: case Amarayda Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön pääasiallinen tarkoitus oli tuottaa käytännönläheinen brändiopas pienelle tapahtuma-alan yritykselle Amarayda Oy:lle. Brändioppaan tarkoituksena on tuoda yritykselle tukea toiminnan brändäämisen kanssa. ...
Visuaalinen identiteetti autohuoltoyritykselle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin visuaalinen identiteetti suomalaiselle autohuoltoyritykselle, Autohuolto T. Hartikaiselle. Työ sisälsi yrityksen logon, typografian, värien, graafisten elementtien sekä valokuvakonseptin ...