Haku
Viitteet 1-7 / 7
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisessa mediassa kahden kuukauden ajanjaksolla : aerosoli- ja maalivalmistajalle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja yrityksen sosiaalisen median tilejä, sekä edistää brändin tunnettuutta. Toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnista oli uupunut autenttisuus ...
Muotoiluluotain sosiaalipalvelun kehittämisessä : kirjallisuuskatsaus käytännön kokemuksiin
(2022)
Sosiaalipalvelut ovat historiallisesti merkittävän muutosprosessin keskellä. Kustannusvaikuttavuuden ohella sote-uudistus pyrkii lisäämään kansalaisten osallisuutta, palveluiden asiakaslähtöisyyttä ja järjestelmän parempaa ...
Pohjavedensuojaus infrarakentamisessa : case: Valtatie 4
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin pohjavedensuojausta Valtatie 4:n rakentamisen yhteydessä. Pohjavesi on tärkeä osa yhteiskuntamme vedensaantia ja on osa Suomen luonnonvaroja, joita pitää suojella. Siksi onkin annettu tarkat ...
Trading with technical analysis
(2022)
Aim of the thesis was to research theories and mechanics behind trading and how to gain an edge in the markets to have probabilities in favour of the trader and for the trader to be profitable.
The research was done by ...
Henkilöstöjohtaminen monikauppiasmallissa resurssiperustaisen teorian näkökulmasta
(2022)
Tämän tutkimuksen tarkoitus oli tutkia monikauppiaan henkilöstöjohtamista resurssiperusteisen teorian näkökulmasta. Perinteisestä kauppiasmallista poikkeava monikauppiasmalli ja monikauppiaan henkilöstön johtaminen olivat ...
Perustason ensihoidon opetussuunnitelmien yhtäläisyydet ja eroavaisuudet : vertailussa LAB-ammattikorkeakoulu ja Saimaan ammattiopisto Sampo
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää perustason ensihoidon opetussuunnitelmien yhtäläisyyksiä ja erovaisuuksia LAB-ammattikorkeakoulun ja Saimaan ammattiopisto Sampon välillä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli pohtia, kuinka ...
Tapahtuma-alan yrityksen brändiopas: case Amarayda Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön pääasiallinen tarkoitus oli tuottaa käytännönläheinen brändiopas pienelle tapahtuma-alan yritykselle Amarayda Oy:lle. Brändioppaan tarkoituksena on tuoda yritykselle tukea toiminnan brändäämisen kanssa. ...