Haku
Viitteet 1-10 / 103
Pienten kulttuurimatkailukohteiden kehittäminen tarinallistamalla : Case Urajärven Kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä pohdittiin kulttuurimatkailua pienempien ja maaseudun alueen kohteiden näkökulmasta, esitellen esimerkkikohteena Urajärven Kartanon Asikkalasta. Työssä esiteltiin tarinallistaminen ...
Ohjeistus vaateliikkeelle sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luomiseen : case: Airport Retail Group
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa varten toimeksiantajayritykselle eli Airport Retail Groupille. Suunnitelman luomiseksi opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa ...
Asiakaskokemuksen huomiointi aluesuunnittelussa : Case: Salpausselän kisat
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää millaisia palveluita asiakas käyttää Salpausselän kisoihin osallistuessaan ja miten palvelut sijoittuvat asiakkaan palvelupolun varrelle. Tavoitteena on jatkossa pystyä ...
Customer Satisfaction Loft Family Hotel
(2020)
Customer satisfaction plays an important role in the hospitality business. In order to attract new customers and be unique in the market, it is necessary to be aware of what is the level of customer satisfaction the hotel ...
Brändi ja tarinallistaminen osana kulttuurikohteen markkinointia: Case Urajärven kartano ja kulttuuripuisto
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia keinoja pienen kulttuurikohteen tunnettuuden kehittämiseen ja markkinointiin brändin kehittämisen sekä tarinallistamisen avulla. Case yritykseksi valikoitui Asikkalassa sijaitseva Urajärven ...
Asiakas- ja benchmarking-tutkimus ohjelmistotalon toiminnan kehittämisen tueksi : case Tammi Digital Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö koskee Tammi Digitalin toiminnan kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tammi Digital on Lahdessa toimiva ohjelmistotalo, jonka palveluihin kuuluu ohjelmistokehitys, verkkosivu- ja verkkokaupparatkaisut, ...
Choices towards responsible tourism in the traveling content of students of LAB University of Applied Sciences
(2020)
The purpose of the research was to discover if the students of LAB University of Applied Sciences are making responsible choices when traveling. The main focus was on the traveling content. The research also introduces ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Vieraanvaraisen palvelukonseptin luominen yritykselle X
(2020)
Tutkimuksen aiheena oli vieraanvaraisuus majoitusliikkeissä. Tutkimuksella ei ollut ulkopuolista toimeksiantajaa, vaan sen tavoitteena oli luoda vieraanvarainen palvelukonsepti osaksi tutkijan, oman tulevan majoitusliikkeen, ...
"How To Do" - tapahtumakäsikirja uudelle työntekijälle : case To Do Tapahtumat Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö kertoo, kuinka luoda onnistunut tapahtuma alusta loppuun. Aihe sai alkunsa viiden kuukauden harjoitteluni aikana To Do Tapahtumat Oy:llä. Tapahtuma-ala oli itselleni aika tuntematonta aluetta, joten syntyi ...