Haku
Viitteet 1-10 / 146
Lahden satamaverkoston käyttäjäkokemuksen suunnittelu
(2020)
Työn aiheena oli Lahden vierasvenesatamien toimivuuden, palvelukokemuksen ja houkuttelevuuden parantaminen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää vierasveneilijöiden palvelupolulta kehitettäviä asioita ja etsiä niihin ...
Ehdotuksia tehostetun perhetyön kehittämiseksi : palvelumuotoiluhanke Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymässä
(2020)
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymä (Keusote) on vuoden 2019 alussa toimintansa aloittanut kuntayhtymä, jolle on tärkeää turvata alueen asukkaille samanarvoiset ja yhtenäiset palvelut. Tämä opinnäytetyö on laadittu kuntayhtymän ...
Kuntademokratian vahvistaminen pelillistämällä : nuorille suunnatun osallisuuspelin konseptointi
(2021)
Nuoret ovat EmPaci – EmPowering Participatory Budgeting in the Baltic Sea Region –hankkeen mukaan yksi vaikeasti tavoitettavista ryhmistä, ja työn tarkoituksena oli saada heitä osallistumaan kuntademokraattiseen päätöksentekoon ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen urheilijan näkökulmasta case: SELL Games 2020
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka urheilijalle pystytään luomaan ideaali asiakaskokemus kansainvälisessä tapahtumassa, joka järjestetään vuosittain vapaaehtoistyöllä toteutettuna ...
Ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen : palvelumuotoilun hyödyntäminen yrityksen toiminnan kehittämisessä : case SenioriSolu™ Kodit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään ikääntyneiden yhteisasumisen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on SenioriSolu™ Kodit. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka voidaan tarjota ajankohtaisia ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yhteydenottotilanteissa : Case Realia Asuntovuokraus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen asiakaskokemus yhteydenottotilanteissa syntyy sekä kartoittaa keinoja, joilla asiakaskokemusta voidaan kehittää. Toimeksiantajana toimi Realia Asuntovuokraus, joka on ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Asiakas- ja benchmarking-tutkimus ohjelmistotalon toiminnan kehittämisen tueksi : case Tammi Digital Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö koskee Tammi Digitalin toiminnan kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tammi Digital on Lahdessa toimiva ohjelmistotalo, jonka palveluihin kuuluu ohjelmistokehitys, verkkosivu- ja verkkokaupparatkaisut, ...
Kuluttajan asiakaskokemuksen kehittäminen B2B-yrityksessä : Yritys X:n ulko-oven ostajan asiakaspersoonan, asiakaspolun ja ratkaisukonseptin mallinnus
(2020)
Asiakaskokemus on ajankohtainen ja laajasti tutkittu aihe, johon panostaminen on sekä yritystä että asiakasta hyödyttävä strateginen valinta. Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii syvällistä asiakasymmärrystä ja ongelmien ...
Tehtaassa kuplii kulttuuri : Vierailukeskuksen tarinalliset elämysstrategiat
(2021)
Opinnäytetyön aihe on vierailukeskuksen elämysstrategian kehittäminen. Konkretisoivana esimerkkinä on Hartwallin Lahden tehtaan vierailukeskustoiminta. Tässä työssä Hartwallin teollisuuslaitosta käsitellään kulttuurimatk ...