Haku
Viitteet 1-10 / 31
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry:n sijaiskotien asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka tyytyväisiä sijaiskodit ovat olleet asiakassuhteeseen Kaakkois-Suomen eläinsuojeluyhdistys ry:n eli Kaseyn kanssa sekä sijaiskotiprosessin sujuvuuteen. Lisäksi haluttiin ...
Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyynti vastaanotossa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hotelli Scandic Kouvolan ravintola Bistron lisämyyntiä vastaanottotyössä. Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoa vastaanotossa tapahtuvasta lisämyynnistä, asiakkaiden ostopolusta ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
Datan hyödyntäminen johtamisen välineenä : Power BI-raportin luominen asiakaspalveluyksikön operatiiviselle seurannalle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle uudistettu yleisnäkymä asiakaspalveluyksikön palvelupyyntöjen seurantaa ja johtamista varten. Aikaisemmin raportointi tehtiin manuaalisesti, eikä se palvellut ...
Asiakaspalvelukoulutuksen suunnittelu ja toteutus : Case: Amarillo Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa kaksi asiakaspalvelukoulutusta Amarillo Lahden ravintolatyöntekijöille. Lahden Amarillo kuuluu valtakunnalliseen Suomen Osuuskauppojen omistamaan Amarillo-ravintolaketjuun ...
Asiakastyytyväisyys Trion R-kioskilla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin asiakastyytyväisyyttä Lahdessa sijaitsevassa R-kioski Triossa. Tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tämänhetkinen tyytyväisyys, ja kerätä vastauksia joiden pohjalta kioskin asiakaspalvelua ...
Laplandia Marketin venäläisten asiakkaiden tyytyväisyyden parantaminen : Case: Laplandia Market
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä case-yrityksessä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena oli asiakaspalautteen kerääminen ja käyttäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi. Opinnäytetyön ...
Työhyvinvoinnin edistäminen palvelumuotoilun keinoin : Kansaneläkelaitoksen palveluasiantuntijoiden kokemus haastavissa asiakaspalvelutilanteissa
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee työhyvinvointia haastavien asiakaspalvelutilanteiden näkökulmasta. Kehittämistyö keskittyy Itäkeskuksen Kelan palvelupisteeseen ja siellä työskenteleviin palveluasiantuntijoihin. Opinnäytetyön ...
Ruoka-aineallergikon asiakaskokemuksen muodostuminen ravintolassa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee ruoka-aineallergioista kärsivien henkilöiden asiakaskokemuksen muodostumista Suomessa sijaitsevissa ravintoloissa. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä tietoa ruoka-aineallergioista ja tuoda allergikkojen ...