Haku
Viitteet 1-10 / 30
Asiakastyytyväisyystutkimuksien vertailu: KCM Laune elintarvike Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla, onko kanta-asiakkaiden ja kaikkien K-Citymarket Launeella asioivien asiakkaiden asiakastyytyväisyydessä eroa. Tutkimuksessa suoritettiin yrityksessä samanlainen asiakastyytyväisyystutkimus, ...
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Asiakaskokemus käytettyjen ajoneuvojen kaupassa
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista käytettyjen ajoneuvojen kaupassa. Työ tehtiin toimeksiantona MJP Motorsille. Työn tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila toimeksiantoyrityksessä, ...
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen : case: K Caara Oy Vantaan korikorjaamo
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli määrittää K Caara Oy Vantaan korikorjaamon asiakaskokemuksen nykytila ja löytää toimeksiantajalle kehitysideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen. K Caara Oy on yksi suurimmista autokaupan ...
Tunteiden vaikutus asiakaspalveluhenkilöstön palvelumotivaatioon ja halukkuuteen lunastaa yrityksen brändilupaukset asiakaskohtaamisessa : case HOK-Elanto, ravintolaliiketoiminta
(2020)
HOK-Elannon ravintolaliiketoiminnassa toteutetussa kehittämishankkeessa tarkasteltiin henkilöstön palvelumotivaatiota toimeksiantajayrityksen brändilupausviitekehyksessä. Tavoitteena oli auttaa henkilöstöä lisäämään ...
Asiakaspalautteiden hyödyntäminen ravintola-alan yrityksen päätöksenteossa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa toimeksiantajayrityksen eri työntekijäryhmien tiedontarpeet asiakaspalautteista, sekä syventää ymmärrystä asiakaspalautteiden roolista yrityksen päätöksenteossa. Tutkimusmenetelmäksi ...
Opiskelijalähtöinen väyläopintopalvelumalli
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää opiskelijalähtöinen väyläopintopalvelumalli. Tutkimus rajattiin koskemaan ammatillisen koulutuksen ja ammattikorkeakoulujen vällistä väyläopintomallia. Tutkimuksen ...
Meklaripalvelun kehittäminen vakuutusyhtiössä : case: Keskinäinen vakuutusyhtiö Turva
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oleva, vakuutusyhtiön meklaripalvelun kehittäminen, syntyi vakuutusyhtiössä vallinneesta tarpeesta selvittää meklarikanavan todellinen potentiaali, haasteet ja palvelun laatu yritysmyyntikanavana. ...
Asiakaskokemus Jyväskylän Linkki- palvelupisteellä : asiakastyytyväisyystutkimus
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemusta Jyväskylän Linkki-palvelupisteellä asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Lisäksi asiakaskokemusta mitattiin hymiöpalautelaitteella. Tutkimuksen tavoitteena oli saada hyvä nykytilanteen ...