Haku
Viitteet 1-10 / 10
Ikuisia vaatteita: Tulevaisuuden toimintamallin suunnittelu kokeilemalla kehittäen
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena on oman designvaateyritykseni Dustyn toiminnan kehittäminen vastaamaan muotialan muuttuvaa toimintaympäristöä. Muotiala on muuttunut voimakkaasti 2000-luvulla tehden siitä yhden ympäristöä kuormittavimmista ...
Liiketoiminnan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin Case: Lahden Kauppahalli
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää liiketoimintaa erilaisin palvelumuotoilun keinoin. Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Lahden Kauppahalli sekä Marjatta ja Eino Kollin säätiö. Yrityksiksi ...
Tunteiden vaikutus asiakaspalveluhenkilöstön palvelumotivaatioon ja halukkuuteen lunastaa yrityksen brändilupaukset asiakaskohtaamisessa : case HOK-Elanto, ravintolaliiketoiminta
(2020)
HOK-Elannon ravintolaliiketoiminnassa toteutetussa kehittämishankkeessa tarkasteltiin henkilöstön palvelumotivaatiota toimeksiantajayrityksen brändilupausviitekehyksessä. Tavoitteena oli auttaa henkilöstöä lisäämään ...
Verkkosivut osana pienyrittäjien liiketoimintaa : selvitys liiketoimintamallin tueksi
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan verkkosivujen roolia osana pienyrittäjien liiketoimintaa ja digitaalista markkinointiviestintää. Vaikka aihetta on käsitelty lukuisissa töissä aikaisemminkin, aihe on edelleen ajankohtainen ...
Tärkeimpien aktiviteettien kehittäminen palvelu-muotoilun avulla : case: Holiday Club Resorts Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää aktiviteetteja palvelumuotoilun avulla. Tutkimuksella selvitetään ovatko aktiviteetit tärkeitä asiakkaille, ja mitkä ovat tärkeimpiä aktiviteetteja. Myös asiakkaiden tiedonetsintää ja ...
Meklaripalvelun kehittäminen vakuutusyhtiössä : case: Keskinäinen vakuutusyhtiö Turva
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oleva, vakuutusyhtiön meklaripalvelun kehittäminen, syntyi vakuutusyhtiössä vallinneesta tarpeesta selvittää meklarikanavan todellinen potentiaali, haasteet ja palvelun laatu yritysmyyntikanavana. ...
Ruoan verkkokaupan kehittyminen koronaviruspandemian aikana : case: K-Supermarket Hollola
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten K-Supermarket Hollolan ruoan verkkokauppa on kehittynyt koronaviruspandemian aikana. Opinnäytetyön tavoitteen saavuttamiseksi ruoan verkkokaupan kehitystä tutkittiin ...
B2B-kaupan asiakaslähtöisyyden ja toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2021)
Toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset haastavat yrityksiä jatkuvasti kehittämään toimintaansa. Kilpailun ohjatessa yritysten liiketoimintaa, on kilpailijoiden seuranta, analysointi ja heidän strategioidensa ennakoiminen ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaristo mikro- ja pk-yrityksille : case: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia mikro- ja pk-yritysten digitaalista muutosta digitaalisen asiakaskokemuksen ja suorituskyvyn mittaamisen kautta. Tarkoituksena oli luoda digitaalisen asiakaskokemuksen mittaristo mikro- ja ...
Asiakkuuksien strateginen johtaminen rakennusteollisuuden projektiliiketoiminnassa : case Firecon Group Oy
(2023)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää maailmantalouden ja markkinatilanteen kiristyessä rakennusteollisuudessa toimivan Firecon Group Oy:n projektiliiketoiminnan nykyiset asiakkaat. Tutkimuksessa myös selvitettiin, missä ...