Haku
Viitteet 1-10 / 12
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
Ekolaskurin konseptointi palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli konseptoida ekolaskuria palvelumuotoilun keinoin verkkokauppayrityksen käyttöön. Tavoitteena oli selvittää, kuinka ekolaskurista luotaisiin helposti lähestyttävä kokonaisuus, joka sekä ...
B2B-verkkokaupan asiakastutkimus startup case-yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrittäjien ja yrityspäättäjien ostokäyttäytymistä, kokemuksia sekä ennakkoluuloja yrittäjille suunnatussa verkkokaupassa. Tarkoituksena oli myös saada aiempaa tutkimusta enemmän ...
COVID-19 pandemian vaikutus SaPKon liiketoimintaan ja ottelutapahtumiin : Yleisön aktivoiminen poikkeuksellisena aikana
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää mahdolliset parannuskeinot SaPKon taloudelliseen, markkinoinnilliseen ja ottelutapahtumaa koskevaan toimintaan COVID-19 pandemian aikana. Opinnäytetyöllä pyritään antamaan SaPKolle ...
Tunne digijalkakaupan asiakaskokemuksessa : case Pirkanmaan Osuuskauppa Kukittamo
(2023)
Kehittämishankkeessa tavoitteena oli tutkia asiakaskokemusta digijalkakaupassa, erityisesti kukkakaupan kontekstissa. Pääkysymys oli: "Mitä tunteita asiakkaat kokevat verkkokaupassa, ja miten näitä tunteita voidaan hyödyntää ...
Ruoan verkkokaupan kehittyminen koronaviruspandemian aikana : case: K-Supermarket Hollola
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten K-Supermarket Hollolan ruoan verkkokauppa on kehittynyt koronaviruspandemian aikana. Opinnäytetyön tavoitteen saavuttamiseksi ruoan verkkokaupan kehitystä tutkittiin ...
Ruoan verkkokaupan asiakaspersoonat : case: Lappeenrannan Prisman ruoan verkkokauppa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin Lappeenrannan Prisman ruoan verkkokaupan asiakkaita. Työssä selvitettiin, millaisia kyseisen ruoan verkkokaupan asiakkaat ovat. Tutkimuksen tuloksena syntyi asiakaspersoonat.
Opinnäytetyön ...
Ruoan verkkokaupan käyttöön vaikuttavat tekijät Kouvolan alueella
(2022)
Opinnäytetyössä selvitettiin ruoan verkkokaupan vetovoimatekijöitä Kouvolan alueella kuluttajan näkökulmasta. Tutkimuksessa haluttiin selvittää tekijöitä, jotka vaikuttavat ruoan verkkokaupan käyttöön, sekä tekijöitä, jotka ...
Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen : case: Yritys X
(2022)
Verkkokaupan rooli on kasvanut hyvin tärkeäksi osaksi yrityksen liiketoimintaa viimeisten vuosien aikana. Yksi tärkeä osa siihen, että verkkokauppa voi olla menestynyt, on onnistuneen asiakaskokemuksen luominen. Tutkimus ...
Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen : case: yritys X
(2023)
Tässä kehittämistutkimuksessa oli tavoitteena selvittää asiakaskokemuksen nykytilaa toimeksiantajayrityksen verkkokaupassa. Nykytilan tutkimuksen pohjalta luotiin kehitysehdotuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Työn ...