Haku
Viitteet 1-10 / 91
Asiakaskokemuksen kehittäminen urheilijan näkökulmasta case: SELL Games 2020
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka urheilijalle pystytään luomaan ideaali asiakaskokemus kansainvälisessä tapahtumassa, joka järjestetään vuosittain vapaaehtoistyöllä toteutettuna ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen teleoperaattorialalla asiakaspolun avulla
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään asiakaskokemuksen määritelmä, miten se muodostuu ja kuinka sitä voi mitata. Yrityksen ja asiakkaan välisestä vuorovaikutuksesta muodostuu asiakaskokemus, tämän kokemuksen avulla asiakas muodostaa ...
Ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen : palvelumuotoilun hyödyntäminen yrityksen toiminnan kehittämisessä : case SenioriSolu™ Kodit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään ikääntyneiden yhteisasumisen asiakaskokemuksen kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on SenioriSolu™ Kodit. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka voidaan tarjota ajankohtaisia ...
Asiakastyytyväisyystutkimuksien vertailu: KCM Laune elintarvike Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla, onko kanta-asiakkaiden ja kaikkien K-Citymarket Launeella asioivien asiakkaiden asiakastyytyväisyydessä eroa. Tutkimuksessa suoritettiin yrityksessä samanlainen asiakastyytyväisyystutkimus, ...
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Asiakaskokemus käytettyjen ajoneuvojen kaupassa
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista käytettyjen ajoneuvojen kaupassa. Työ tehtiin toimeksiantona MJP Motorsille. Työn tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila toimeksiantoyrityksessä, ...
Asiakaskokemuksen huomiointi aluesuunnittelussa : Case: Salpausselän kisat
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää millaisia palveluita asiakas käyttää Salpausselän kisoihin osallistuessaan ja miten palvelut sijoittuvat asiakkaan palvelupolun varrelle. Tavoitteena on jatkossa pystyä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yhteydenottotilanteissa : Case Realia Asuntovuokraus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen asiakaskokemus yhteydenottotilanteissa syntyy sekä kartoittaa keinoja, joilla asiakaskokemusta voidaan kehittää. Toimeksiantajana toimi Realia Asuntovuokraus, joka on ...
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...