Haku
Viitteet 1-10 / 31
Koira ravintolan tai kahvilan tiloissa - riski vai vetovoimatekijä? : Päijäthämäläisten yrittäjien suhtautuminen koiraystävällisyyteen
(2021)
Opinnäytetyö tutki Päijät-Hämeen ravintola- ja kahvilayrittäjien suhtautumista koiran kanssa vieraileviin asiakkaisiin. Tavoitteena oli myös selvittää millaisia riskejä ja positiivisia vaikutuksia koiraystävällisen palvelun ...
Asiakkuusjohtaminen ja asiakaskokemuksen kehittäminen Imatran Kylpylän terveyspalveluosastolla
(2021)
Palveluntarjoajien samankaltaistuessa merkittävän asiakaskokemuksen tarjoamisen katsotaan olevan tänä päivänä jopa välttämätöntä yrityksen taloudellisen menestymisen, kilpailuedun ja tyytyväisten asiakkaiden ...
Digitaalinen hyvinvoinnin edistäminen : ikääntyneiden kokemuksia ja ensireaktioita mynavigo-palvelusta
(2021)
Mynavigo-palvelu on digitaalista ennakoivaa asiakasohjausta hyvinvoinnin edistämiseen, jonka kohderyhmänä ovat yli 65-vuotiaat ikääntyneet. Tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ikääntyneiden kokemuksia ...
Drive-In-Arenan asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case Bauhaus Lahti
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaskokemusta voidaan kehittää palvelumuotoilun keinoin ja miten palveluympäristö vaikuttaa asiakaskokemukseen? Päätutkimuskysymys oli: Miten asiakkaat- ja työntekijät ...
Sisäisen brändiviestinnän kehittäminen muotoiluajattelua hyödyntämällä : Arvolupauksen kirkastaminen OP Ryhmän asiakasrajapinnan asiantuntijoille
(2021)
Finanssiala on murroksessa ja Covid-19 siirtää asiakkaat digitaalisiin kanaviin. Muutokset asiakaskäyttäytymisessä ja asiakkaiden tarpeissa puolestaan heijastuvat brändin arvolupauksen toteuttamiseen. Arvon määritelmä on ...
Asiakas- ja henkilöstökokemus ruokakaupassa : K-Supermarket Hyppyri
(2021)
Opinnäytetyössä oli tarkoituksena selvittää K-Supermarket Hyppyrin asiakaskokemusta asiakkaiden ja henkilöstön kokemusten kautta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle tietoa palvelun laadusta ja siitä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen : case: K Caara Oy Vantaan korikorjaamo
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli määrittää K Caara Oy Vantaan korikorjaamon asiakaskokemuksen nykytila ja löytää toimeksiantajalle kehitysideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen. K Caara Oy on yksi suurimmista autokaupan ...
B2B-verkkokaupan asiakastutkimus startup case-yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrittäjien ja yrityspäättäjien ostokäyttäytymistä, kokemuksia sekä ennakkoluuloja yrittäjille suunnatussa verkkokaupassa. Tarkoituksena oli myös saada aiempaa tutkimusta enemmän ...
Kirjastojen asiakaslähtöinen palvelukehittäminen : case: Mäntyharjun kirjasto
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Mäntyharjun kunnankirjastolle, joka on uudistamassa palveluitaan. Tarkoituksena on, että kirjasto olisi tulevaisuudessa kuntalaisten kohtaamispaikka. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, ...
Henkilöstökokemuksen kehittäminen ja vaikutus asiakaskokemukseen
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli tuoda esille hyvän henkilöstökokemuksen merkitys ja vaikutus asiakaskokemukseen sekä selventää kerralla kuntoon – työskentelymallin merkitystä. Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia henkilöstökokemus ...