Haku
Viitteet 1-10 / 51
Urheilumaskotti nykyaikaan : kansainvälisen maskotin suunnittelu SELL Games 2020 -kisoille
(2020)
Opinnäytetyössä suunniteltiin kisamaskotti SELL Games 2020 -urheilutapahtumalle. Taustatyönä tutkittiin olemassaolevia urheilumaskotteja, hahmosuunnittelun konventioita ja etsittiin tietoa siitä, mikä tekee urheilumaskotista ...
Rite : identiteetti ja visuaalinen ilme
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli suomalaisen start-up-yrityksen Rite-palvelun identiteetti ja visuaalisen ilmeen suunnittelu.
Palvelua ei ole vielä keväällä 2020 lanseerattu opinnäytetyöprosessin aikana, joten työ keskittyy ...
Seksivälinekaupan viestintä ja visuaalinen ilme
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda kuvitteelliselle seksivälinekaupalle visuaalinen ilme ja viestintäkonsepti, joka erottuu nykyisistä Suomen porno- ja seksivälinekaupoista ja viestii seksistä ja seksuaalisuudesta luonnollisuuden ...
Examining Brand Image: How Do Finnish Real Estate Companies Conduct and Utilize Brand Image Studies?
(2020)
Brand image is not just a logo, but rather the associations customers have related to a brand. The markets are flooded with different companies and different products. Brand image is the best way to differentiate a company ...
FinDHC ry:n brändistrategian ja visuaalisen ilmeen uudistus
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli brändistrategian ja -ilmeen luominen kaukolämpö-alalla toimivalle FinDHC ry:lle. Brändiuudistuksen tavoitteena oli luoda johdonmukainen, yhdistyksen arvoja heijastava brändistrategia sekä uudistaa ...
Muhoksen Villan visuaalisen ilmeen uudistaminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä Muhoksen Villan kanssa. Työn tavoitteena oli uudistaa Muhoksen Villan visuaalinen ilme sekä pakkaukset, ja löytää samalla keinoja brändin vahvistamiseen. Pohjustaakseni työtäni ...
Järvenpää pakettiin : Muuttajan tervetulotoivotus
(2020)
Opinnäytetyössä kehitettiin tervetulotoivotus Järvenpään kaupunkiin muuttaville asukkaille. Tavoitteena oli selvittää, onko tervetulotoivotukselle tarvetta. Lisäksi tutkittiin millainen tieto kaupungista kiinnostaa juuri ...
Strateginen markkinointisuunnitelma ja ohjeet brändin rakentamiseen : case Show Devils Promotions Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka lisätä Show Devils Promotions Oy:n näkyvyyttä ja tunnettuutta Lappeenrannan alueella sekä digitaalisessa toimintaympäristössä koko Suomen laajuisesti. Lisäksi selvitettiin, ...
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Sillisalaatista applikaatioksi : Necto : lantionpohjan lihaksia vahvistava applikaatio
(2020)
Opinnäytetyöni on lantionpohjan lihaksia vahvistava pelillinen applikaatio konsepti Necto, joka on suunniteltu palvelumuotoilun keinoja käyttäen ja yhteistyössä fysioterapeutti Anu Parantaisen kanssa. Applikaatio pitää ...