Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla : Case Konekarjut Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toimeksiantajayrityksen brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla. Laajasta aiheesta rajattiin opinnäytetyön toiminnalliseksi osuudeksi verkkosivujen päivittäminen/kehittäminen ja ...
Social media marketing and growth study for an esports and gaming business: Case Company X.
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointi, sekä kehitysehdo-tuksien teko e-urheilu ja peli yritykselle. Toinen opinnäytetyön kirjoittajista on suorittanut työharjoittelun kohdeyrityksessä, jonka ...
Brändin kasvattamisen ohjeet ja sisältömarkkinointisuunnitelma : case: Feissi Sales Group
(2021)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää, millä keinoin toimeksiantoyritys voi kasvattaa brändiänsä ja erottua kilpailijoistaan koko Suomen laajuisesti. Lisäksi laadimme sille sisältömarkkinointisuunnitelman, jonka ...
Sporttibrändin kampanjasuunnitelma
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää sporttibrändille kampanjasuunnitelma vuoden 2023 jääkiekon MM-kisoihin. Tavoitteena oli luoda brändille toimiva suunnitelma, jota brändi pystyisi halutessaan käyttämään hyödyksi ...