Haku
Viitteet 1-10 / 13
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Asiakkaiden käyttötottumukset ja kokemukset digitaalisista kanavista : Case Lammin Osuuspankki
(2020)
Työ käsittelee digitaalista asiakaskokemusta Lammin Osuuspankissa. Lammin Osuuspankki harjoittaa pankkitoimintaa. Tavoitteena oli selvittää vastauksia kysymyksiin: kuinka asiakkaat käyttävät digitaalisia kanavia ja millaisiksi ...
Kuntouttava työtoiminta etävalmennuksena
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin soveltavana tutkimuksena. Tutkimuksessa on laadullinen lähestymistapa, jossa menetelmänä on teemahaastattelu. Tutkimukseen haastateltiin viittä keväällä 2020 kuntouttavassa työtoiminnassa ollutta ...
Digitaaliset neuvontapalvelut Syöpäjärjestöjen toiminnan tukena : integroiva kirjallisuuskatsaus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tietoa kirjallisuuskatsauksen keinoin, millaisista sosiaali- ja terveysalalla käytetyistä digitaalisista neuvontapalveluista asiakkaat kokivat saavansa hyötyä ja mitä nämä palvelut ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaristo mikro- ja pk-yrityksille : case: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia mikro- ja pk-yritysten digitaalista muutosta digitaalisen asiakaskokemuksen ja suorituskyvyn mittaamisen kautta. Tarkoituksena oli luoda digitaalisen asiakaskokemuksen mittaristo mikro- ja ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
(2022)
Organisaatiot pyrkivät jatkuvasti olemaan entistä tehokkaampia ja asiakaslähtöisempiä. Elämme digitalisoitumisen aikakautta, jossa uudistuvat digitaaliset työkalut ja asiakaskokemukset tarjoavat yritykselle kilpailuedun. ...
Asiakaslähtöisen palvelupolun kehittäminen digitaalisissa verkkoympäristöissä
(2022)
Nykyinen toimintaympäristömme korostaa asiakaskeskeisyyttä, ja asiakkaiden tarpeet, toiveet ja tunteet ovat palveluntuottamisen keskiössä. Onnistuneen asiakaskokemuksen tuottaminen on monien organisaatioiden strategioissa, ...
Digitalisaatio koiraharrastuksessa: verkkopohjaisten koulutusten asiakaskokemus
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia verkossa järjestettävien koirankoulutuskurssien asiakaskokemusta ja sen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Palvelun yleistyttyä viime vuosina, oli tutkimuksen tarkoituksena tarjota ...
Digitaalisen taloushallinnon vaikutukset yrittäjän asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalisen kirjanpidon vaikutuksia yrittäjän asiakaskokemukseen. Tutkimuksessa selvitettiin, minkälaiseksi yrittäjät kokevat digitaaliseen taloushallintoon siirtymän sekä kirjanpitäjän roolin ...
Taloyhtiöiden osakkaiden kokemuksia huoneistotieto.fi-palvelusta: isännöintialan digitalisaatio ja muuttuva asiakaskokemus
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona isännöintiyritys Hämeen KiinteistöManageri Oy:lle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden kokemuksia isännöinnin sähköisestä palvelukanavasta huoneistotieto.fi:stä. Tavoitteena ...