Haku
Viitteet 1-8 / 8
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Pankkiala murroksessa
(2020)
Pankkisektori on viimeisen vuosikymmenen aikana ajautunut koko toimialaa koskevaan muutosten ketjuun, murrokseen. Pankki on vanha, yhteiskunnallisesti merkittävä, jopa välttämätön toimija, joka on joutunut fundamentaalisesti ...
Insinööripalveluita tarjoavan yrityksen myyntistrategian toimivuus asiakasarvonluonnissa : Case Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten case-yrityksen myyntistrategia vertautuu asiakasarvonluontiin ja vaikuttaa tätä kautta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitä elementtejä asiakkaat ...
Digitaaliset esteet asunnottomuutta kokevien ihmisten arjessa
(2021)
Opinnäytetyö kartoittaa asunnottomuutta kokevien ihmisten ja muiden heikossa asemassa olevien, päiväkeskusten ja matalan kynnyksen kohtaamispaikkojen asiakkaiden digitaalisen osallisuuden esteitä. Opinnäytetyö on tehty ...
Asiakaslähtöisen palvelupolun kehittäminen digitaalisissa verkkoympäristöissä
(2022)
Nykyinen toimintaympäristömme korostaa asiakaskeskeisyyttä, ja asiakkaiden tarpeet, toiveet ja tunteet ovat palveluntuottamisen keskiössä. Onnistuneen asiakaskokemuksen tuottaminen on monien organisaatioiden strategioissa, ...
Digitaalisen taloushallinnon vaikutukset yrittäjän asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalisen kirjanpidon vaikutuksia yrittäjän asiakaskokemukseen. Tutkimuksessa selvitettiin, minkälaiseksi yrittäjät kokevat digitaaliseen taloushallintoon siirtymän sekä kirjanpitäjän roolin ...
Asiakkaiden odotukset digitalisaatiosta majoitusalalla
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää majoitusalan asiakkaiden odotuksia digitalisaatiosta. Samalla pyrittiin tuottamaan hyötyä alan yritykselle ja tuomaan hyvin perusteltua, oikeaan tietoon perustuvaa lisätietoa ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen REAN-mallin avulla kohdeorganisaatiossa
(2023)
Digitaalinen toimintaympäristö muuttuu nopeasti. Se haastaa yritykset hankkimaan asiakasymmärrystä, missä digitaalisissa kanavissa niiden asiakasryhmät viettävät aikaansa ja minkälaiset sisällöt yrityksen tuotteista ja ...