Haku
Viitteet 1-10 / 11
Perinteisen pankkiliiketoiminnan kehittäminen skenaariotyöskentelyn avulla
(2020)
Kehittämistutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälaisia tulevaisuuden skenaarioita perinteisellä pankkiliiketoiminnalla voidaan ennakoida olevan Suomessa. Lisäksi tavoitteena oli saada ymmärrystä siitä, miten sitä ...
Digitaalisen alustan hyödyntäminen sisältömarkkinoinnissa: Case Natura Viva
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Natura Vivan sisältömarkkinointia ja tehostaa uuden digitaalisen alustan käyttöä. Yrityksessä otettiin käyttöön Outdooractiven sisällönhallintajärjestelmä, johon tuotettiin osana ...
Insinööripalveluita tarjoavan yrityksen myyntistrategian toimivuus asiakasarvonluonnissa : Case Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten case-yrityksen myyntistrategia vertautuu asiakasarvonluontiin ja vaikuttaa tätä kautta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitä elementtejä asiakkaat ...
Asiakaspalvelun manuaalisten työtehtävien kartoitus digitalisaatioasteen parantamiseksi
(2020)
Liikemaailma on jatkuvan muutoksen keskellä. Tulevaisuuteen on pakko panostaa, mikäli haluaa pysyä mukana kilpailussa. Käsite digitalisaatio on pyörinyt keskuudessamme jo vuosia, mutta silti hyvin harva tietää, mitä se ...
Hätäpalvelun vahvistaminen digitaalisella palvelulla : case: LähiTapiola, autoilun hätäpalvelu
(2023)
LähiTapiola Palvelut Oy:lle toteutetunkehittämishankkeen tavoitteena oli selvittää, miten yrityksen tarjoamaa autoilun hätäpalvelun toimintaa voidaan vahvistaa digitaalisen palvelun avulla. Tavoitteena oli myös luoda ...
AIOps : pilvipalveluiden monitorointi tekoälyn avulla
(2021)
Digitalisaation edetessä erilaisten monitoroitavien palveluiden määrä on kasvanut merkittävästi. Tämä on asettanut aivan uudenlaisia vaatimuksia niin monitoroinnille kuin operoinnillekin. Aiemmin tämä kaikki oli myös ...
Digityökirja: Tiekartta digitalisaatioon
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2022)
Digitaalisuus vyöryy elämäämme kiihtyvällä vauhdilla. Se vaikuttaa niin yksittäisten kuluttajien päätöksentekoon kuin yritysten toimintaan. Muutoksen nopeus yhdistettynä arvaamattomiin toimintaympäristön muutoksiin luo ...
Verkkokaupan kehittäminen datan hyödyntämisen mahdollisuuksien avulla : case: Liikuntakeskus Pajulahti
(2022)
Tänä päivänä melkein kaikilla yrityksillä on jonkinlaista digitaalista liiketoimintaa. Digitaalisessa muodossa olevaa tietoa, eli dataa, hyödynnetään nykyään tavalla tai toisella lähes kaikessa liiketoiminnassa. Verkkokaupan ...
Dataintegraatioratkaisut yritysten dataekosysteemeissä
(2023)
Työn tavoitteena on tarjota yrityksille kattava yleiskuva eri dataintegraatiomallien ominaisuuksista, hyödyistä ja haasteista sekä niiden soveltuvuudesta eri liiketoimintaympäristöihin ja dataekosysteemeihin. Työ ...
Liiketoimintalähtöinen teknologiastrategia : case: Tilipalvelu Rantalainen Oy
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten organisaatioille luodaan ja toimeenpannaan liiketoimintalähtöinen teknologiastrategia. Lisäksi tavoitteena oli selvittää mitä vaiheita teknologiastrategiaprosessi sisältää ja ...