Haku
Viitteet 1-4 / 4
ASIAKASSUHTEIDEN KEHITTÄMINEN DIGITAALISESSA PANKKITOIMINNASSA
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakassuhteiden kehitystä digitaalisessa pankkitoiminnassa, tavoitteena selvittää asiakastoiminnan kehitystä.
Tutkimuksella haluttiin saada ajankohtaista tietoa sekä selvittää asiakkaitten ...
Asiakkaiden käyttötottumukset ja kokemukset digitaalisista kanavista : Case Lammin Osuuspankki
(2020)
Työ käsittelee digitaalista asiakaskokemusta Lammin Osuuspankissa. Lammin Osuuspankki harjoittaa pankkitoimintaa. Tavoitteena oli selvittää vastauksia kysymyksiin: kuinka asiakkaat käyttävät digitaalisia kanavia ja millaisiksi ...
Digitaidottomien oikeusturva pankkipalveluissa : Covid-19-aika vuonna 2021
(2021)
Digitaidottomien oikeusturva pankkipalveluissa opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää saavatko digitaalisesti osaamattomat henkilöt lain heille takaamat pankkipalvelut. Tutkimuksessa selvitettiin, mitä laissa määrätyt ...
Pankkiala murroksessa
(2020)
Pankkisektori on viimeisen vuosikymmenen aikana ajautunut koko toimialaa koskevaan muutosten ketjuun, murrokseen. Pankki on vanha, yhteiskunnallisesti merkittävä, jopa välttämätön toimija, joka on joutunut fundamentaalisesti ...