Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tehokkaampi ja sitouttavampi asiakashankinta : case: Tampereen Messut Oy
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan tapahtumamarkkinointia kokonaisuutena ja markkinointiviestinnän eri muotoja sekä nykypäivän messualaa Suomessa. Työssä esitellään myös messupaketti, jonka suunnittelussa on hyödynnetty ...
Verkkokaupan sisällöntuotto Magento-julkaisualustalla : case: TMT. Malinen Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä toimeksiantajalle sisältö uuteen verkkokauppaan. Tavoitteena oli myös verrata vanhaa ja uutta verkkokauppaa sisällöltä sekä julkaisualustojen kannalta. Teoriaosuudessa perehdytään siihen, ...
Brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle
(2022)
Opinnäytetyön on brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle. Brändi-ilmeen uudistus koettiin tarpeelliseksi, koska samat kuvitukset ja logo ovat kiertäneet toimeksiantajan viestinnässä jo vuosia. ...
Nuorisopalveluiden alueellinen kehittäminen : markkinoinnilla palvelu näkyväksi ja nuoret osallisiksi
(2023)
Opinnäytetyössä tarkoituksena oli tehdä mainoskampanja videoiden avulla Hollolan Vesikansan nuorisopalveluille. Videot tehtiin Vesikansan nuorisopalveluiden sosiaalisen median alustojen käyttöön.
Opinnäytetytön tavoitteena ...
Sosiaalinen media markkinoinnin tukena
(2023)
Sosiaalinen media eli some on nykypäivänä suuri osa yritysten markkinointia. Se kehittyy ja kasvaa jatkuvasti. Somen mahdollisuudet ovat rajoittamattomat ja se soveltuu yrityksille kokoon tai varallisuuteen katsomatta. ...