Haku
Viitteet 1-5 / 5
Saimaan tiimiyrittäjäakatemian markkinoinnin digityökalujen opetusmenetelmien kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyössä toteutettiin LAB-ammattikorkeakoulun markkinoinnin tiimiyrittäjien kokemuksiin pohjautuen tutkimus tutkinnon sisältämien digitaalisten markkinoinnin työkalujen opetuksesta ja niiden kehitystarpeesta. ...
Fyysinen ja virtuaalinen E-urheilutapahtumajärjestäminen
(2021)
Valitsin E-urheilutapahtumat, koska kyseessä on uusi kasvuala, joka muodostuu Suomessa vähitellen. Usein uudet tapahtumajärjestävät kysyvät kuinka tapahtumia järjestetään, eikä minkäänlaista aiempaa tietoa mahdollisesti ...
Markkinointi Instagramissa : Instagram-strategia ja sisältökalenteri vaatekaupalle : case Carlings Oy Ab Lappeenranta
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Lappeenrannassa sijaitsevalle Carlings-ketjumyymälälle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Instagramiin suunnattu Instagram-strategia ja sisältökalenteri. Näiden avulla on tarkoitus ...
Verkkokaupan kasvua, virtuaalisovittamista vai äkkilähtö metaversumiin? Näkökulmia digitaalisuuden nykytilasta muotialalla
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2023)
LAB-ammattikorkeakoulun Digital & Sustainable Fashion Showroom -hankkeessa on
vuosien 2021–2022 aikana kartoitettu Suomalaisten muoti- ja vaatealan yritysten nykytilaa
suhteessa globaaliin digitalisaation kehitykseen. ...
Kansainvälisen sähköisen uutiskirjeen suunnittelu ja toteutus : Lahti Business Region
(2023)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy:n toteuttaman sijoittumismarkkinoinnin, Lahti Business Regionin, tueksi kansainväliseen asiakasrekisteriin kuuluville yrityksille ...